تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ماهورا» جایگزین «تنگه ابوقریب» می‌شود

۷۷۸۸۶۴

۷ بازدید

سخنگوی شورای صنفی نمایش از جایگزین شدن فیلم «ماهورا» به جای «تنگه ابوقریب» در گروه سینمایی استقلال خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی شورای صنفی نمایش از جایگزین شدن فیلم «ماهورا» به جای «تنگه ابوقریب» در گروه سینمایی استقلال خبر داد.

«ماهورا» جایگزین «تنگه ابوقریب» می‌شود

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امروز دوشنبه نهم مهر ماه این شورا گفت: در جلسه امروز دوشنبه نهم مهر ماه شورای صنفی نمایش مقرر شد تا فیلم سینمایی «ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد جایگزین «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی در گروه سینمایی استقلال شود.

وی بیان کرد: همچنین «لازانیا» به کارگردانی حسین قناعت در گروه سینمایی ماندانا به جای «یک کیلو و بیست و یک گرم» به کارگردانی رحیم طوفان اکران می‌شود.

فرجی در پایان تاکید کرد: ۲ فیلم سینمایی «ماهورا» و «لازانیا» از چهارشنبه یازدهم مهر ماه اکران خود را آغاز خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ماهورا» جایگزین «تنگه ابوقریب» می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..