تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار امیدوار کننده اینتر در فصل جدید

۷۷۸۸۶۰

۲۶ بازدید

باشگاه اینتر در تمامی رقابت‌های فصل جدید آماری به ثبت رسانده که هوادارانش را به آینده‌ای روشن امیدوار کرده است.

خبرگزاری تسنیم: فصل جاری برای تیم فوتبال اینتر، فصل یکنواخت‌تر شدن کارآمدی و قدرتش در تمامی پست‌ها بوده است. اینتر شاید در حال حاضر در رده چهارم باشد و به خاطر فاصله 7 امتیازی‌اش با یوونتوس اصلی‌ترین رقیب بانوی پیر در کورس قهرمانی سری A محسوب نشود، آمار امیدوار کننده‌ای را به ثبت رسانده است که پایانی بهتر از فصل گذشته را برای این تیم در انتهای فصل جاری نوید می‌دهد.

در تمامی رقابت‌های این فصل 10 بازیکن متفاوت اینتر گلزنی کرده‌اند که آخرین آنها لائوتارو مارتینس و متئو پولیتانو در پیروزی 2 بر صفر این تیم مقابل کالیاری در بازی شنبه شب از هفته هفتم سری A بودند. مارتینس اولین گل خود را با پیراهن اینتر به ثمر رساند و پولیتانو هم راه او را در پیش گرفت.

پیش از این 8 بازیکن اینتر در فصل جاری گل زده بودند تنها یک بازیکن، ایوان پریشیچ بیشتر از یک بار گل زده است.

سایر بازیکنانی که قدر فرصت‌های گلزنی‌شان در سریA و لیگ قهرمانان را دانستند، آنتونیو کاندروا، دانیلو دآمبروسیو، استفان دی‌فری، مارسلو بروزوویچ، ماتیاس وسینو، راجا ناینگولان و مائورو ایکاردی بوده‌اند.

این نکته‌ای بسیار مهم در تیم تحت هدایت لوچانو اسپالتی است چرا که در کل مدت فصل گذشته، تمام گل‌های اینتر به نام 12 بازیکن ثبت شد.

در حقیقت، ایکاردی به تنهایی در 36 بازی 29 گل زد که فاصله‌اش با دومین گلزن برتر تیم، پریشیچ 18 گل بود و این نشانه‌ای از وابستگی زیاد تیم به یک بازیکن برای گلزنی و در نتیجه به دردسر افتادنش در غیاب آن بازیکن.

دیگر بازیکنانی که فصل پیش گل زدند، میلان اشکرینیار (4)، بروزوویچ(4)، ادر(3)، وسینو(3)، بورخا والرو(2)، آندره‌آ رانوکیا (2)، دآمبروسیو(2)، رافینیا (2)، یان کاراموا (یک) و ژوائو کانسلو (یک) بودند. این یعنی که ایکاردی و پریشیچ 74 درصد از تمام گل‌های فصل گذشته اینتر را زده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار امیدوار کننده اینتر در فصل جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..