تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای لباس پوشیدن خانم‌ها برای میهمانی‌های پاییزه

۷۶۷۴۷۸

۹۰۵ بازدید

تما شما هم زمانی که صحبت از میهمانی می‌شود، اولین چیزی که به ذهن تان خطور می‌کند این است که چه لباسی بپوشید. حتی اگر لباس‌های زیادی در کمد شما باشد، آنچه اهمیت دارد شیوه ست کردن آنهاست. علاوه بر آن، فصلی که شما در آن قرار دارید نیز می‌تواند بر شیوه لباس پوشیدن تان تاثیر بگذارد.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: حتما شما هم زمانی که صحبت از میهمانی می شود، اولین چیزی که به ذهن تان خطور می کند این است که چه لباسی بپوشید. حتی اگر لباس های زیادی در کمد شما باشد، آنچه اهمیت دارد شیوه ست کردن آنهاست. علاوه بر آن، فصلی که شما در آن قرار دارید نیز می تواند بر شیوه لباس پوشیدن تان تاثیر بگذارد. همانطور که فصل تابستان فصل رنگ های جیغ و پاستلی بود، پاییز هم مدهای خاص خود را دارد. اگر دوست دارید که با مد روز پیش روید و در میهمانی های پاییزه به زیبایی بدرخشید، به نکته هایی که در ادامه برایتان آورده ایم، توجه کنید.

راهنمای لباس پوشیدن خانم‌ها برای میهمانی‌های پاییزه

لباس

اگر چه رنگ های جیغ و پاستلی در تابستان حکمرانی می کردند اما در پاییز دیگر خبری از رنگ های بولد نیست. برعکس، شما باید به دنبال رنگ های تیره تر و سنگین تری باشید. رنگ هایی چون طلایی، جیگری یا سرمه ای از بهترین رنگ هایی هستند که می توانید برای میهمانی های پاییزه انتخاب کنید.

در مورد طرح لباس، لباس های گلدار از دیگر مدهای فصل می باشند. بنابراین اگر می خواهید کمی از سادگی فاصله بگیرید و با لباسی طرحدار در جمع بدرخشید، حتما لباس های گلدار را انتخاب کنید.

راهنمای لباس پوشیدن خانم‌ها برای میهمانی‌های پاییزه

کفش

حالا که مدل لباس تان را انتخاب کردید، نوبت به کفش هایتان می رسد. اگرچه کفش های ساده مشکی با هر رنگ و طرح لباسی به سادگی ست می شود اما شما نباید به دنبال راحتی باشید. اگر به آخرین مدهای پاییزه نگاهی بیاندازید، خواهید دید که کفش های رنگی و طرح دار بیش از همیشه مورد توجه قرار گرفته اند. کفش هایی به رنگ قرمز، سفید، تزیین شده با طرح های گل و تور... می توانند زیبایی ظاهر شما را دو چندان کنند.

راهنمای لباس پوشیدن خانم‌ها برای میهمانی‌های پاییزه

زیورآلات

هیچ تیپی بدون اکسسوری کامل نمی شود. اگر لباس تان ساده است، می توانید از اکسسوری های بزرگ و رنگی استفاده کنید. به عنوان مثال یک جفت گوشواره با سنگ رنگی می تواند ظاهر شما را از سادگی دور کند. اما اگر لباس تان طرحدار است، ما اکسسوری های ساده تر را به شما پیشنهاد می دهیم. در هر صورت، پس از انتخاب لباس و کفش، یادتان نرود که سری به اکسسوری هایتان، به خصوص گوشواره های خاص و منحصر بفردتان، بزنید.

راهنمای لباس پوشیدن خانم‌ها برای میهمانی‌های پاییزه

کیف

برای میهمانی، سعی کنید کیف های خاص تری به دست بگیرید. به عنوان مثال کیف های پولک دوزی یا با مروارید تزیین شده، یا حتی کیف هایی که طرح و رنگ های خاصی دارند، می توانند بهترین انتخاب برایتان باشند. البته هنگام انتخاب کیف، حواس تان به اندازه آن باشد، کیف های میهمانی باید حداقل جایی برای رژ لب و تلفن همراه داشته باشند. بنابراین دور کیف های بزرگ یا خیلی کوچک را خط بکشید و کیفی با سایز متوسط و با طرحی خاص را انتخاب کنید.

راهنمای لباس پوشیدن خانم‌ها برای میهمانی‌های پاییزه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای لباس پوشیدن خانم‌ها برای میهمانی‌های پاییزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..