تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش نوبخت به اعتراض فعالان اقتصادی: از مسئولیت فرار نمی‌کنم/ نمی‌توان همه معضلات بشریت را حل کرد

واکنش نوبخت به اعتراض فعالان اقتصادی: از مسئولیت فرار نمی‌کنم/ نمی‌توان همه معضلات بشریت را حل کرد

اقتصاد > اقتصاد کلان - مهر نوشت:‌ رئیس سازمان برنامه و بودجه در واکنش به اعتراض فعالان بخش خصوصی گفت: نمی‌خواهم از مسئولیت خود فرار کنم اما همه معضلات جهان بشریت را نمی توان در این زمینه حل و فصل کرد.

محمد باقر نوبخت در ادامه نشست صبحانه کاری فعالان بخش خصوصی که در محل اتاق بازرگانی ایران در حال برگزاری است، در واکنش به سخنان معترضانه فعالان بخش خصوصی نسبت به عملکرد دولت، گفت: نمی خواهم از مسئولیت خود فرار کنم، اما همه معضلات جهان بشریت را نمی توان در این زمینه حل و فصل کرد.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه

وی ادامه داد: من خود را موظف می دانم همه مطالب فعالان اقتصادی را در اولین جلسه ستاد اقتصادی دولت و هیات دولت ارایه کنم.

۲۲۳۲۲۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش نوبخت به اعتراض فعالان اقتصادی: از مسئولیت فرار نمی‌کنم/ نمی‌توان همه معضلات بشریت را حل کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..