تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم/ اظهارات جنجالی دانشجوی پزشکی در حضور وزیر بهداشت

روز گذشته وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور نشستی با دانشجویان داشت که این برنامه با حاشیه‌هایی از سوی هاشمی و دانشجویان همراه بود.

به گزارش شمانیوز: حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت عصر روز گذشته با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور نشستی داشت که این برنامه با حاشیه‌هایی همراه بود.

یک از دانشجویان پزشکی این دانشگاه در نطقی 8 دقیقه‌ای مشکلات طرح تحول ونظام سلامت را با وزیر بهداشت در بین گذاشت. البته این صحبت‌ها به مذاق شخص وزیر خوش نیامد و با واکنش‌هایی از سوی وی همراه بود.

این دانشجو در بخشی از سخنان خود به نگاه اشرافیگیری حاکم در جامعه پزشکی اشاره کرد و قاضی‌زاده هاشمی را عامل بروز این نگاه بالا به پایین معرفی می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم/ اظهارات جنجالی دانشجوی پزشکی در حضور وزیر بهداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..