تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طريقه مصرف عرق کاسني

طريقه مصرف عرق کاسني

خبرگزاري آريا –
مصرف کاسني در باردراي,مصرف عرق کاسني در باردرايعرق کاسني از گياه کاسني بدست مي آيد و داراي خواص مختلف مي باشد
يکي از مفيد ترين عرقيجات گياهي، عرق کاسني است که سبب بهبود وجلوگيري از ابتلا به بسياري از بيماري‌ها مي شود ودر طب باستاني به عنوان يک گياه دارويي معرفي شده است.
عرق کاسني از گياه کاسني بدست مي آيد و داراي خواص مختلف از جمله درمان مشکلات گوارشي، جلوگيري از سوزش سردل، کاهش درد آرتروز مفاصل، سم زدايي از کبد و کيسه صفرا، جلوگيري از عفونت هاي باکتريايي، تقويت سيستم ايمني بدن و تقويت قلب است. اين گياه همچنين يک داروي طبيعي آرام بخش و تقويت کننده اعصاب است و مي تواند مانع از ابتلاي افراد به بيماري سنگ کليه شود.
پژوهشگران از ريشه، برگ و ساقه اين گياه در تهيه انواع داروها استفاده مي کنند، براساس تحقيقات دراين گياه ويتامين ها و املاح معدني چون روي، منيزيم، منگنز، کلسيم، فوليک اسيد آهن و پتاسيم، ويتامين A، B6، C، E و ويتامين K وجود دارد که همگي براي بدن ضروري و مفيد هستند.
بهترين زمان براي نوشيدن عرق کاسني صبح ناشتا قبل از صبحانه است که نوشيدن آنها به همراه آب مي تواند سبب افزايش دريافت مواد مغذي از گياه کاسني شود.
استفاده از عرق کاسني براي لاغري
خوردن کاسني براي لاغري و کاهش وزن نيز بسيار مفيد است و به دليل دارا بودن نوعي اسيد آمينه مي تواند اشتها را سرکوب و از پرخوري درفرد بکاهد. نوشيدن يک الي دوليوان عرق کاسني مي تواند در طول روز براي تنظيم وزن مفيد باشد.
همچنين اين ماده مي تواند درد ورم مفاصل و حتي درد زايمان در زنان را کاهش دهد و مانند يک داروي ضد التهابي از درد و تورم مفاصل و عضلات بکاهد، البته مصرف عرق کاسني در طول دوران بارداري توصيه نمي شود زيرا مي تواند سب خونريزي و حتي سقط جنين ناگهاني در مادر شود، زنان شيرده نيز بهتر است از اين عرق در طول دوران شيردهي استفاده نکنند زيرا تحقيقات نشان داده است که ترکيبات عرق کاسني در شير مادر وجود داشته و مي تواند وارد بدن نوزاد شود.
اين ماده يک داروي بسيار مفيد براي جلوگيري از بروز بيماري هاي قلبي و حتي ابتلا به بيماري سرطان است. تحقيقات در اين خصوص نشان داده است که مصرف عرق کاسني به ميزان يک الي دوليوان همراه با آب درطول روز مي تواند از بروز تومورهاي بدخيم سرطان سينه و سرطان روده بزرگ دربانوان جلوگيري کند.
فوايد عرق کاسني در رفع يبوست
يکي ديگر از خواص اين ماده منحصربفرد لينت بخشيدن به مزاج و برطرف کردن يبوست است، افرادي که از اجابت ديرهنگام مزاج دچار بيماري و دل درد شده اند مي توانند از عرق کاسني به عنوان يک مکمل درماني بسيار مفيد و اثرگذار استفاده کنند.
عرق کاسني همچنين سبب تقويت سيستم ايمني بدن شده و از ايجاد راديکال هاي آزاد دربدن و ورود آنها به جريان خون جلوگيري مي کند.
عرق کاسني با زياد کردن حجم ادرار مانع از ايجاد رسوب و چربي در ديوراه رگ ها و نيز دستگاه مجاري اداراي در فرد مي شود.
با وجود مزاياي درماني بسيار زياد و مفيد عرق کاسني ، اگر فرد مبتلا به آلرژي هاي تنفسي و يا غذايي است بايد قبل از شروع استفاده از اين ماده غذايي تست عدم داشتن آلرژي به آن را انجام دهد.اگر فرد داراي آلرژي به گردو، برخي از ماهي ها و نيز مارمالاد برخي از ميوه ها است، اين عرق انتخاب خوبي براي نوشيدن نيست.
مصرف کاسني در باردراي,مصرف عرق کاسني در باردراي
عرق کاسني را با آب در دماي معمولي بنوشند و بهترين زمان براي نوشيدن آن صبح ناشتا است
طريقه مصرف عرق کاسني
کارشناسان به افراد توصيه مي کنند از خوردن و نوشيدن داروهاي گياهي بدون نظارت پزشک، عدم آگاهي کامل از وضعيت بيماري فرد، مسافت رفت و آمد، نوع کار و مواردي از دست خودداري کنند وتنها پس از مشاوره با پزشک اين نسبت به استفاده از اين دمنوش ها استفاده کنند.
گفتني است؛ کارشناسان همچنين توصيه مي کنند افراد عرق کاسني را با آب در دماي معمولي بنوشند و بهترين زمان براي نوشيدن آن صبح ناشتا است.
منبع: yjc.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طريقه مصرف عرق کاسني»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..