تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار لندن به مسکو: بهای سنگینی را خواهید پرداخت

ساعت24- وزیر خارجه انگلیس به بهانه های واهی به روسیه هشدار داد که این کشور بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

به گزارش رویترز، جرمی هانت وزیر خارجه انگلیس امرور یکشنبه به روسیه هشدار داد درصورتی که مسکو از قوانین بین المللی تبعیت نکند، بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

وزیر خارجه انگلیس در این خصوص گفت: از حزب محافظه‌ کار انگلیس پیام ساده‌ ای برای کرملین دارم: اگر شما سعی در دخالت در این کشور را داشته باشید، اگر از تسلیحات شیمیایی استفاده کنید، اگر مطابق با قوانین بین المللی رفتار نکنید، هزینه آن همیشه بسیار زیاد خواهد بود.

این در حالی است که لندن روسیه را در خصوص مسمومیت جاسوس روس‌تبار و دختر وی در حادثه شهر سالزبری مقصر می داند؛ اتهامی که مسکو آن را تا کنون بارها رد کرده است.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار لندن به مسکو: بهای سنگینی را خواهید پرداخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..