تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لباس عروسی از کیسه های سیمان +عکس

لباس عروسی از کیسه های سیمان +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معمولا خانم ها دوست دارند تا در روز عروسیشان متفاوت ترین لباس عروس را بر تن کنند و طولانی ترین تور عروس را بر سر داشته باشند.

اما عروس چینی لباس عروسی بسیار متفاوت انتخاب کرد که بیشتر عجیب بود تا آن که زیبا باشد. تان لی لی 28 ساله که از نظر مالی شرایط مساعدی ندارد تصمیم گرفت تا لباس عروسش را خودش بدوزد. او تصور کرد که با یک ایده غیر معمول که خیلی تصادفی به ذهنش رسید لباس عروسش را تهیه کند.

یک روز لی لی کیسه های خالی سیمان را در کنار محل کار همسرش دید و تصمیم گرفت تا با آنها لباس عروسش را بدوزد. او 40 کیسه سیمان را کنار هم دوخت و یک اثر هنری شگفت انگیز و عجیب را در معرض نمایش گذاشت.

لباس عروسی از کیسه های سیمان +عکس

لباس عروسی از کیسه های سیمان +عکس


انتهای پیام/


متفاوت ترین لباس عروسی که تا به حال ندیده اید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لباس عروسی از کیسه های سیمان +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..