تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراجعه ۵۰۰۰ نفر به واحدهای مشاوره در اردبیل/نقش موثر مشاوران در مصالحه پرونده‎های طلاق

ساعت: 16:14 منتشر شده در مورخ: 1397/07/08 شناسه خبر: 1413796

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل خبر داد؛

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل از مصالحه ۶۲.۸ درصدی پرونده‌های تشکیل شده در مرکز مشاوره آرامش خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، سرهنگ کریم نوری پیش از ظهر امروز در جلسه تشریح نقش مشاوران آرامش پلیس در پرونده‌های تشکیل یافته در اردبیل اظهارداشت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته  62.8 درصد پرونده‌های مشاوره آرامش پلیس در اردبیل منجر به مصالحه شده است.

وی افزود: مشاوران در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی داشته باشند که این مسئله در بهبود شرایط رفتاری، عاطفی و کلامی در بین مردم بسیار موثر خواهد بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با اشاره به مراجعه 5 هزار نفری افراد به واحدهای مشاوره تصریح کرد: اعتمادسازی نقش مهمی در مراجعه مردمی به این مراکز دارد که این مسئله نیز در این زمینه کاملا مشهود است که توانسته‌ایم احساس امنیت را در بین مردم ایجاد کرده و در راستای گسترش آسیب‌های اجتماعی در استان تا حد امکان جلوگیری به عمل آوریم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل از مصالحه پرونده‌های طلاق قبل از ورود به دستگاه قضا‌ در نیروی انتظامی خبر داد و تصریح کرد: سالم‌سازی فضای جامعه مهم‌ترین نقش پلیس است که در این زمینه با استفاده از ظرفیت مشاوران و مددکاران پلیس توانسته‌ایم آن طور که باید عمل کرده و نهاد مقدس خانواده‌ را با دارای شور و نشاط کنیم که این مسئله نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: توانمندسازی خانواده‌ها با در نظر گرفتن تمامی ابعاد سبب ایجاد زیرساخت توسعه، پویایی و پیشرفت جامعه می‌شود که این مسئله نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است و در اولویت برنامه‌های نیروهای انتظامی قرار دارد و بیشک بازخوردهای مثبتی را نیز به دنبال خواهد داشت که این مسئله نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراجعه ۵۰۰۰ نفر به واحدهای مشاوره در اردبیل/نقش موثر مشاوران در مصالحه پرونده‎های طلاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..