تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبلِ رویاییِ لهستان در والیبال قهرمانی جهان

۷۷۸۶۵۵

۹ بازدید

تیم‌ملی والیبال لهستان با پیروزی قاطعانه برابر برزیل موفق شد برای دومین دوره متوالی به مدال طلای رقابت های قهرمانی جهان دست یابد.

ایسنا: دیدار پایانی رقابت های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ از ساعت ۲۲:۴۵ امشب (یک شنبه) به میزبانی تورین ایتالیا در حالی بین تیم‌های برزیل و لهستان برگزار شد که این دو تیم در دوره گذشته رقابت ها نیز در فینال به مصاف هم رفته بودند و در این بازی نیز لهستانی ها موفق شدند همانند چهار سال گذشته و با نتیجه قاطعانه سه بر صفر از سد قهرمان المپیک‌ گذشت و برای دومین دوره متوالی توانست بر سکوی قهرمانی جهان بایستد.

در سوی مقابل برزیلی ها که پنجمین حضور پیاپی در فینال قهرمانی جهان را تجربه می کردند هم چون در دوره گذشته در ایستگاه پایانی مقابل لهستان کم آوردند و ست های بازی را با امتیاز های ۲۶-۲۸، ۲۰-۲۵ و ۲۳-۲۵ به لهستان واگذار کردند تا خداحافظی تلخی با مسابقات داشته باشند.

دبلِ رویاییِ لهستان در والیبال قهرمانی جهان

در پایان این دیدار بارتوش کورک با کسب ۲۴ امتیاز عنوان برترین بازیکن را از آن خود کرد.

هم چنین در دیدار رده بندی که از ساعت ۱۸:۳۰ بین تیم‌های آمریکا و صربستان برگزار شد این آمریکا بود که موفق شد با حساب سه بر یک و با امتیاز های ۲۳-۲۵، ۲۵-۱۷، ۳۲-۳۰ و ۲۵-۱۹ به پیروزی برسد تا با ایستادن بر سکوی سومی رقابت های قهرمانی جهان را دست خالی ترک نکند.

در نوزده دوره برگزاری رقابت های والیبال قهرمانی جهان روسیه با شش عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم دنیا به حساب می آید و تیم های برزیل، ایتالیا و لهستان با سه قهرمانی در رده های بعدی هستند.

تیم‌ملی والیبال ایران با هدایت ایگور کولاکوویچ در جایگاه سیزدهم قهرمانی جهان ایستاد.

رقابت های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ از هجدهم شهریور به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شد و هشتم‌ مهر با معرفی تیم‌ قهرمان در تورین ایتالیا به اتمام رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبلِ رویاییِ لهستان در والیبال قهرمانی جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..