تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب‌ترین و غیر اخلاقی‌ترین آزمایش‌های انجام شده بر روی کودکان/گفتگو با سربازی که قهرمان حادثه تروریستی اهواز شد/آیا حقوق کارمندان دولت افزایش می‌یابد؟

گلچینی از پربازدیدترین اخبار وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

وبگردی

عوامل موثر در بزرگ شدن شکم را بشناسید
در این مطلب به ۸ موردی که نمی‌دانید عامل بزرگی شکم تان هستند، اما ارتباطی به رژیم غذایی و ورزش ندارند اشاره شده است.

سلبریتی‌های دوگانه‌سوز!
در سال‌های اخیر سلبریتی‌ها به سراغ بیزینس و حضور در شغلی به جز فعالیت‌های هنری و ورزشی خود رفته اند تا بتوانند علاوه بر کسب درآمد بیشتر، فضا‌های جدیدی را هم تجربه کنند.

آیا حقوق کارمندان دولت افزایش می یابد؟

برخی رسانه‌ها خبر منتفی شدن افزایش حقوق کارمندان در سال جاری را اعلام کردند و پیگیری‌های صورت گرفته نشان می‌دهد به‌ احتمال قوی در همین هفته تکلیف افزایش حقوق مجدد کارمندان مشخص خواهد شد.

حقایق تکان دهنده از زنانی که زنده زنده سوزانده شدند/ جذب زنان به داعش چگونه انجام می‌شود؟+ تصاویر
هرچه از ظهور گروه تکفیری داعش می گذرد، اسرار تشکیل این گروه، ساختار تشکیلاتی آن و عوامل نفوذی و تاثیر گذار بر آن بیش از پیش آشکار می شود.

پشت پرده حضور منافقین در آلبانی/ تیر تروریست‌ها اینبار از کمان اردوگاه مرگ!+ فیلم
هم دست اندرکاران سازمان مجاهدین و هم غربی ها تلاش دارند این سازمان را به صورت مهار شده تا دورانی که به مرگ آنها بینجامد در کشور آلبانی نگهداری کنند.

گفت‌وگو با سربازی که قهرمان حادثه تروریستی اهواز شد/ یک سرباز واقعی!
سرباز محمدی از حال وهوای مردم در روز حادثه خونین اهواز می‌گوید.

این رژیم غذایی عمرتان را کوتاه می کند
بررسی‌ها نشان می‌دهد رژیم‌هایی غذایی کم کربوهیدرات همچون کتوژنیک به کاهش وزن کمک می‌کند، اما بعد‌ها به سلامت بدن آسیب می‌زند.

ماجرای عجیب و جالب از عاقبت بخیری با یک تشییع جنازه
یکی از لوتی‌های درشت‌هیکل قبل از انقلاب بود، می‌خواست بادیگارد یکی از خانم‌های خواننده شود و ماهی ۳۰ تومان دستمزد بگیرد، اما چند قدمی که در مراسم تشییع شیخ زاهد برداشت، او را رستگار کرد.

سریال فساد جنسی در میان شخصیت‎های سیاسی آمریکا ادامه دارد
فرآیند گزینش نهمین قاضی دادگاه عالی آمریکا با طرح اتهامات متعدد جنسی علیه وی بسیار پیچیده و طولانی شده است.

عجیب‌ترین و غیر اخلاقی‌ترین آزمایش‌های انجام شده بر روی کودکان
آزمایش هایی که روی کودکان انجام می شوند همیشه مورد بحث بوده اند. کوچک ترین اشتباهی می تواند تبعات جبران ناپذیری برای یک کودک داشته باشد.

انتهای پیام/ 

پربازدیدهای وبگردی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب‌ترین و غیر اخلاقی‌ترین آزمایش‌های انجام شده بر روی کودکان/گفتگو با سربازی که قهرمان حادثه تروریستی اهواز شد/آیا حقوق کارمندان دولت افزایش می‌یابد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..