تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی آماری ادعای برانکو؛ در دربی بهتر بودند؟

۷۷۸۵۸۱

۲۶۷ بازدید

 با بررسی آمار متریکا مشخص می‌شود برانکو خیلی هم بی‌راه نگفته که در دربی بهتر از استقلال بوده است.

 وبسایت نود: برانکو در جدیدترین مصاحبه‌اش مدعی شد که پرسپولیس در دربی آماری بهتر از استقلال داشت. امروز سرمربی پرسپولیس گفت: «طبق آمار و ارقامی که به دست آورده‌ام، باید بگویم بهتر از استقلال بازی کردیم. البته قبول دارم اگر بازی گل داشت، جذابیتش برای هوادار هم زیاد می‌شد». این ادعای برانکو را طبق آمار متریکا بررسی می‌کنیم.

در زمینه مالکیت توپ، آمار به نفع استقلال است. شاگردان شفر در این دربی بیشتر از پرسپولیسی‌ها صاحب توپ بودند. بازیکنان استقلال ۵۲درصد زمان مفید بازی توپ را در تملک داشتند و پرسپولیسی‌ها ۴۸ درصد. اما تعداد شوت‌های بازیکنان پرسپولیس بیشتر بود.

سمت قرمز مسابقه ۸ مرتبه با شوت دروازه استقلال را تهدید کرد. در حالی که این آمار برای استقلال نصفِ پرسپولیس است. البته شوت شاگردان شفر دقیق‌تر از حریف بود. نیمی از این ۴ شوت استقلال در چارچوب پرسپولیس جای داشت، ولی فقط یکی از هشت شوت شاگردان برانکو، رحمتی را مجبور به واکنش کرد.

در نبردهای یک مقابل یک هم آمار به نفع پرسپولیس است. در حدود ۵۴ درصد نبردها، یک بازیکن قرمزپوش برنده دوئل شده است. پرسپولیس ۲۶ خطا از حریف گرفت و استقلال سه خطا بیشتر از حریف مرتکب شد.

بررسی آماری ادعای برانکو؛ در دربی بهتر بودند؟

در آمارهای فردی هم نام بازیکنان پرسپولیس می‌درخشد. همه پاس‌کلیدی‌های این مسابقه را شاگردان برانکو دادند. دو پاس از بشار رسن و یک مرتبه هم احمد نوراللهی با پاس‌های‌شان گره خط دفاعی استقلال را باز کردند و موقعیت ساختند.

بیشترین نبرد موفق این مسابقه به نام جلال حسینی ثبت شده است. سیدجلال در این بازی ۱۴ نبرد پیروز شد، یعنی یکی بیشتر از فرشید اسماعیلی که بهترین آمار را بین شاگردان شفر داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی آماری ادعای برانکو؛ در دربی بهتر بودند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..