تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف: تلاشِ جان کری، ماندن ایران در برجام بود

۷۷۸۵۸۳

۱۹ بازدید

وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگویی با اشاره به دیدارش با جان کری خاطرنشان کرد که در این دیدار او تلاش داشت که ایران را بر ماندن در برجام متقاعد کند.

خبرگزاری ایسنا: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در بخشی از گفت‌وگویی اختصاصی با فرید زکریا که از شبکه سی‌ان‌ان پخش شد، علاوه به پاسخ به سوالاتی درباره «ملاقات جان کری»،‌ هم‌چنین به «ادعای عربستان مبنی بر کشاندن جنگ به داخل ایران» و «مواضع ترامپ» پاسخ داد.

وی درباره ملاقات‌ با جان کری با بیان این‌که «گمان نمی‌کردم که صحبت من با او برایش مشکل‌ساز شود» یادآور شد که «من قبلا نیز با سناتورها و مقامات دیگر نیز صحبت‌کرده بودم.»

وی محتوای این ملاقات‌ را «تلاش جان کری برای باقی ماندن ایران در برجام» عنوان کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان درباره تهدیدات عربستان نیز گفت: عربستان پیشتر تهدید کرده بود که جنگ را به داخل ایران میکشاند، آن ها هم اکنون نیز در صدد همین کار هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف: تلاشِ جان کری، ماندن ایران در برجام بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..