تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش سهام شرکت‌های معدن و صنایع معدنی در بورس به ۱۸۹ هزار میلیارد تومان رسید

شرکت‌های معدن و صنایع معدنی حدود یک چهارم از سهم بورس تهران را به خود اختصاص دادند.

به گزارش شمانیوز:مجموع ارزش سهام شرکت‌های بورس ایران به ۸۰۱ هزار میلیارد تومان رسید و حوزه معدن و صنایع معدنی با سهم ۲۳.۷ درصدی در جایگاه دوم سرمایه گذاری‌ها قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید، آهن و فولاد ۱۱.۹، کانی‌های فلزی ۵.۸ درصد، فلزات گرانبها ۴.۳ درصد از ارزش بورس اوراق بهادار را به خود اختصاص دادند.

همچنین محصولات فلزی ۰.۳ درصد، زغال سنگ ۰.۱، سیمان، آهک و گچ ۰.۹، سایر محصولات کانی غیر فلزی ۰.۳، و سایر مواد معدنی ۰.۱ از ارزش کل محصولات عرضه شده در بورس تهران را شامل می‌شود.

منبع:معدن نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش سهام شرکت‌های معدن و صنایع معدنی در بورس به ۱۸۹ هزار میلیارد تومان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..