تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احدی: ملی پوشان بوکس ایران اولین اردو مشترک را با تایلندی‌ها برگزار می‌کنند

اکبر احدی سر مربی تیم ملی بوکس کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی بوکس بیان کرد: مرحله اول اردو تیم ملی بوکس جهت آماده سازی بازیکنان برای قهرمانی آسیا در خرداد ۹۸ و کسب سهمیه المپیک در حال برگزای است. ۱۳ بازیکن پس از مسابقه درون انتخابی برای تیم ملی انتخاب شدند. تیم ملی ۹ ماه زمان دارد تا بازیکنان به آمادگی کامل برسند. در طول این ۹ ماه هشت مرحله اردو را پشت سر می‌گذاریم. ۵ مرحله اردو مشترک و دو مسابقه برای بازیکنان در نظر گرفته ایم. اولین اردو مشترک تیم ملی بوکس با تیم ملی تایلند، اواخر مهر ماه در تهران برگزار می‌شود.

مربی تیم ملی بوکس گفت: احسان روزبهانی پس از جراحی مهره گردن برای بهبود یک استراحت یک ماهه داشت و درحال حاضر تمرینات خود را آغاز کرده است. گل آرا و محرابی دو ملی پوش بوکس سنشان بالا رفته است و باید به دنبال بوکس حرفه‌ای بروند و جایی در بوکس آماتور ندارند. در بازی‌های آسیایی جاکارتا وزن سنگین توسط کنفدراسیون آسیا حذف شد و تصمیم گرفتیم در اوزان سبک از بازیکنان جوان در بازی‌های آسیایی استفاده کنیم که اگر نتوانستند نتیجه کسب کنند، تجربه لازم را برای المپیک و قهرمانی آسیا کسب کنند.

احدی افزود: تمام بازیکنان تیم ملی را از قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی انتخاب می‌کنم اینکه چرا بازیکنان کیک بوکس در تیم ملی بوکس مشت می‌زنند را باید از مربیان پایه پرسید. نفرانی که از سایر رشته‌هایی همچون کیک بوکس شرکت کردند ۳ نفر هستند که خودشان هم قبول دارند، ولی در حال حاضر حدود ۵ سال است که فقط در بوکس مشت می‌زنند.

او گفت: هر بازیکنی که از تیم ملی خط می‌خورد یا می‌بازد من را آدم بدی خطاب می‌کند. بازیکنان نزدیک ۹ ماه در اردو‌های تیم ملی حضور دارند و سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند. شرکت در مسابقه و مشت زدن حق کسی است که ریاضت‌های اردو‌های تیم ملی را تحمل کرده باشد.

او اظهار کرد: حقوقی که بازیکنان دریافت می‌کنند بسیار کم است و بازیکنی که با وجود این حقوق کم همچنان در تیم ملی باقی می‌ماند باید نگاه ویژه‌ای به او شود. ملی پوشی که به دنبال پول است جایگاهی در تیم ملی ندارد.

بیشتر بخوانیداعضای کادر فنی تیم ملی بوکس معرفی شدند مسابقه انتخابی تیم ملی بوکس برگزار شد محمد پور: بازیکنان حاضر در اردو بوکس شرایط خوبی را سپری می کنند

انتهای پیام/

اظهارات اکبر احدی سر مربی تیم ملی بوکس درباره وضعیت اردو تیم ملی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احدی: ملی پوشان بوکس ایران اولین اردو مشترک را با تایلندی‌ها برگزار می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..