تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۲۳کیلوگرم موادمخدر با دستگیری ۲سوداگر مرگ در قزوین

ساعت: 14:42 منتشر شده در مورخ: 1397/07/08 شناسه خبر: 1413668

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین خبر داد؛

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف ۲۳ کیلوگرم مواد مخدر با دستگیری ۲ سوداگر مرگ در قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ بیژن خدایی در گفت و گو با  شاخص، اظهار کرد: ماموران پلیس مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در استان مطلع شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: در بررسی ماموران مشخص شد فرد قاچاقچی مقادیری مواد مخدر از یکی از استان های همجوار خریداری و با انتقال به استان قصد توزیع آن را در قزوین دارد .

وی افزود: ماموران طی اقدامات تعقیب و مراقبتی از منزل و محل کار نامبرده پس از محرز شدن وجود موادمخدر در داخل منزل و مغازه فرد قاچاقچی با هاهنگی مقام قضائی ماموران پلس مبارزه با مواد مخدر استان از منزل و خودروی متعلق به وی بازرسی و مقدار ۲۳ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک وسوخته تریاک کشف و در این خصوص ۲ نفر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ خدایی در پایان از شهروندان خواست : هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۲۳کیلوگرم موادمخدر با دستگیری ۲سوداگر مرگ در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..