تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شفافیت آرای ۱۲ نماینده مردم مازندران به طرح تصویب لایحه FATF

ساعت: 14:20 منتشر شده در مورخ: 1397/07/08 شناسه خبر: 1413655

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران مطرح شد؛

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران طی بیانیه خواستار شفافیت آرای 12 نماینده مردم مازندران به طرح تصویب لایحه FATF شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران طی بیانیه‌ای خطاب به 12 نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مسئله که تصویب لایحه FATF، مجدداً پس از دو ماه روز یکشنبه هشت مهرماه در مجلس شورای اسلامی به رای گذاشته می‌شود؛ خواستار شفافیت آرای نمایندگان به طرح تصویب لایحه FATF شدند که متن کامل این بیانیه به این شرح است؛

مسؤولان در معرض«آزمون بزرگ» قرار دارند که آیا عزت و اقتدار این ملت را حفظ خواهند کرد یا نه. باید عزت و منافع ملت به معنی واقعی کلمه تأمین شود امام خامنه‌ای(مدظله العالی)

همانگونه که مستحضرید تصویب لایحه FATF، مجدداً پس از دو ماه ، روز یکشنبه هشت مهرماه 97 در مجلس شورای اسلامی به رای گذاشته می‌شود، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس اسلامی درباره معاهدات و کنوانسیون‌های‌های بین‌المللی که فرمودند: "این معاهدات ابتدا در اتاق فکرهای قدرت‌های بزرگ برای تامین منافع و مصالح آنها پخت و پز می‌شود و سپس با پیوستن دولت‌های همسو یا دنباله رو یا مرعوب، شکل به ظاهر بین‌المللی می‌گیرد به گونه‌ای که اگر کشور مستقلی مانند ایران آنها را مورد پذیرش قرار ندهد، او را مورد هجوم شدید قرار می‌دهند که مثلا 150کشور پذیرفته‌اند، شما چطور آن را رد می‌کنید؟ همچنین ضرورتی ندارد ما به کنوانسیون‌هایی بپیوندیم که یک‌سوی الزامات و تعهداتی را به ما اعمال می‌کند که محدودیت‌هایی را برای ما اعمال نماید".

همچنین لازم به ذکر است مدتی قبل مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز طی نامه‌ای به شورای محترم نگهبان ایرادات جدی به لایحه FATF وارد کرده است.

اینک بار دیگر موعد امتحانی بزرگ برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرا رسیده است،که آیا با پذیرش لایحه استعماری مذکور عزت و استقلال جمهوری اسلامی که ماحصل مقاومت ملت رشید ایران و خون شهیدان‌مان است را فدای پیوستن به یک معاهده که از عمق اهداف آنها آگاه نیستیم و یا می‌دانیم که مشکلاتی دارند، می‌کنید یا خیر؟

ما بسیجیان و همسنگران شما در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مازندران در درجه نخست شفافیت آرای نمایندگان به طرح تصویب لایحه FATF راخواستاریم؛ ثانیا این نکته را گوشزد می‌کنیم که در صورت تصویب لایحه استعماری مذکور، عواقب ناشی از این اقدام خلاف مصالح و منافع ملی متوجه شما نمایندگان مجلس دهم خواهد بود و باید پاسخگوی مردم شریف ایران اسلامی باشید.
این بیانیه خطاب به 12 نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی صادر شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شفافیت آرای ۱۲ نماینده مردم مازندران به طرح تصویب لایحه FATF»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..