تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران برای فردا دوشنبه 97/07/09

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش ابر و رگبار و رعد و برق با احتمال وزش باد شدید در بخش‌هایی از هرمزگان، فارس، کرمان و جنوب سیستان‌ و بلوچستان طی امروز و فردا خبر داد

پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در جنوب کشور

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز و فردا (۸ و ۹ مهر ماه) بارش پراکنده باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد در سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: امروز و فردا (۸ و ۹ مهرماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در بخش‌هایی از هرمزگان، جنوب شرق و شرق فارس ارتفاعات جنوب کرمان و جنوب سیستان‌ و بلوچستان افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق، گاهی همراه با وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که در روز سه‌شنبه (دهم مهر ماه) علاوه بر مناطق مذکور در شمال غرب کشور نیز افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق، گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت، گفت: سه‌شنبه (۱۰ مهرماه) در دامنه و ارتفاعات جنوبی و مرکزی زاگرس افزایش ابر گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.

به گفته وظیفه، فردا و پس فردا (۹ و ۱۰ مهرماه) در شمال شرق و شرق کشور به ویژه‌ منطقه زابل در برخی از ساعات افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی در پایان در مورد شرایط جوی پایتخت طی روزهای آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا (۹ و ۱۰ مهرماه) صاف، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب ۳۰ و ۱۹ درجه سانتیگراد و ۳۱ و ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران برای فردا دوشنبه 97/07/09»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..