تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«وضعیت سفید» در گرامافیلم

«وضعیت سفید» در گرامافیلمبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه «گرامافیلم» این هفته با حضور حمید نعمت‌الله، محمدعلی بهمنی، علیرضا قربانی و علیرضا بدیع شعر، آواز و موسیقی سریال «وضعیت سفید» را می‌کاود.

مهمانان این قسمت از مستند «گراما فیلم»، به چگونگی شکل‌گیری موسیقی تیتراژ سریال «وضعیت سفید» می‌پردازند.

«وضعیت سفید» به‌کارگردانی حمید نعمت‌الله و به نویسندگی هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله، در سال ۱۳۹۰ روی آنتن شبکه سه سیما قرار گرفت.

بازیگرانی همچون یونس غزالی، مونا احمدی، عباس غزالی، افسانه بایگان، ابولفضل پورعرب، امیر کاظمی، افسانه چهره‌آزاد، پوراندخت مهیمن، عزت‌الله مهرآوران و... در آن ایفای نقش کرده‌اند.

«گراما فیلم» به کارگردانی روناک جعفری و تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه دوشنبه ۹ مهر ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود و در ساعت ۰۶:۳۰ سه‌شنبه بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««وضعیت سفید» در گرامافیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..