تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میگرن زنانه، میگرن مردانه!

سلامت نیوز: موضوع فقط آغاز شدن سردرد نیست. وقتی از میگرن صحبت می‌کنیم، نه تنها گرفتار سردردشدن، بلکه شدت و مدت آن نیز برایمان اهمیت دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هفته نامه آتیه نو، متخصصان گرچه معتقدند، میگرن یک بیماری زنانه یا مردانه نیست و مبتلایان این بیماری از هر دو جنس هستند، اما بر این باورند که جنسیت بر شدت و طول حملات میگرنی اثر می‌گذارد.


البته پژوهشگران می‌گویند، فراوانی این بیماری در هر دو جنس یکسان نیست و زنان سه‌برابر مردان گرفتار میگرن می‌شوند. گذشته از این، زنان حملات شدیدتر و طولانی‌تر میگرنی را تجربه می‌کنند و هم‌زمان با این سردردها، از علائمی مانند تهوع شدید، حساسیت به نور و صدا و مشکلات بینایی هم شکایت می‌کنند. گذشته از این، بسیاری از زنانی که گرفتار حملات میگرنی می‌شوند، نیاز به استراحت مطلق تا پایان حمله را احساس می‌کنند و اغلب آن‌ها، با کاهش بهره‌وری در محل کار یا تحصیل مواجه می‌شوند.
زنان مبتلا به میگرن، 80درصد هزینه‌های پزشکی سالیانه‌شان را صرف خلاص‌شدن از این دردها می‌کنند و به دلیل وضعیت هورمونی‌شان، در دوران قاعدگی، بیشتر گرفتار حملات میگرنی می‌شوند.

منبع: دیلی لایف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میگرن زنانه، میگرن مردانه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..