تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیز ورزشگاه نقش جهان به شبکۀ فیبر نوری

با همکاری فولاد مبارکه و وزارت ارتباطات انجام شد؛

معاون امور دولت، مجلس و اســـتانهای وزارت ارتبـــاطــات و فنـــاوری اطلاعـــات در ســـفر به اصفهان و در آیین افتتاح فیبر نوری ورزشگاه نقش جهان اصفهان با تشکر از شرکت فولاد مبارکه بابت تکمیل و توسعۀ این ورزشگاه گفت: ورزشگاه نقش جهان زبانزد خاص و عام است.

به گزارش شمانیوز: معاون امور دولت، مجلس و اســـتانهای وزارت ارتبـــاطــات و فنـــاوری اطلاعـــات در ســـفر به اصفهان و در آیین افتتاح فیبر نوری ورزشگاه نقش جهان اصفهان با تشکر از شرکت فولاد مبارکه بابت تکمیل و توسعۀ این ورزشگاه گفت: ورزشگاه نقش جهان زبانزد خاص و عام است. در این ورزشگاه که با حمایتهای فولاد مبارکه تکمیل شده، شبکۀ فیبر نوری نیز با تعاملاتی که با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برقرار شد، به منظور رفاه تماشاگران، به ویژه اهالی رسانه، و به طور کلی به منظور توسعۀ زیرساختهای ارتباطی این ورزشگاه به بهره برداری رسید.
سید حسین دهدشتی همکاریها و تلاشهای فولاد مبارکه در تکمیل و توسعۀ زیرساختهای این ورزشگاه را کم نظیر و تحسین برانگیز دانست و گفت: همکاری شرکت فولاد مبارکه در حوزۀ ورزش و فرهنگ به عنوان یک الگو در کشور مطرح است و اینکه این شرکت در حوزه مسئولیتهای اجتماعی خود تا این حد مسئولیت پذیر است باید مورد توجه همۀ صنعتگران بخش دولتی و خصوصی قرار گیرد و این بخشها به وظایف خود همانند فولاد مبارکه عمل کنند.
وی با بیان اینکه ورزشگاه نقشجهان به عنوان اولین ورزشگاه دارای شبکۀ فیبر نوری از امکان مخابرۀ اخبار و گزارشهای با کیفیت بهتر برخوردار شده است گفت: در آیندۀ نزدیک، ورزشگاههای دیگر ازجمله ورزشگاه بزرگ آزادی تهران به شبکۀ فیبر نوری متصل میشوند.
گفتنی است: شبکۀ فیبر نوری ورزشگاه نقش جهان طبق استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با هدف تأمین اینترنت پرسرعت تا ۱۰ گیگا بیت بر ثانیه راه‌اندازی شده است.
با راه اندازی این شبکه، همۀ ارتباطات پرسرعت از داخل ورزشگاه نقش جهان اصفهان بر روی شبکۀ فیبر نوری و سامانه های بیسیم وایفای به شبکۀ مخابرات کشور انتقال مییابد و امکان اتصال سرویسهای مختلف مانند شبکه های تلویزیونی و دوربینهای تصویربرداری به آن وجود دارد.
همچنین دو سرویس مجزای اپراتور همراه اول برای پوشش شبکۀ نسلهای سوم و چهارم تلفن همراه (۳G , ۴G) و وایفای آپلود (upload) برای همۀ تماشاچیان مسابقات فوتبال در این ورزشگاه فراهم شده است.
این طرح با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد ریال و با همکاری باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان و اپراتور همراه اول اجرا شده است.
همچنین ورزشگاه نقش جهان اصفهان اولین ورزشگاه در کشور است که در آن وایفای همراه اول با نام تجاری «وایفای اول» راه اندازی شد و مشترکین میتوانند در این ورزشگاه از این فناوری استفاده کنند.
علاوه بر این دو سایت با تمام فناوریهای نسل دو، سه و چهار برای پوشش بهتر این ورزشگاه راه اندازی شد.

منبع: روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیز ورزشگاه نقش جهان به شبکۀ فیبر نوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..