تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Pig Eat Ball برای کامپیوتر – نسخه کرک شده DARKSiDERS

Pig Eat Ball به راحتی یکی از بهترین بازی هایی می باشد که در سال ۲۰۱۸ می توانید آن را تجربه کنید. تجربه ای منحصر به فرد با جذابیت های بسیار پیش روی شماست و قطعا چیزی مانند این بازی را تا به حال ندیده اید. داستان بازی Pig Eat Ball درباره ی مسابقه ای می باشد که پادشاه طراحی کرده است. این مسابقه با نام The Royal Games می باشد و هرکسی در آن پیروز شود، با دختر پادشاه که Bow نام دارد، ازدواج خواهد کرد. دختر پادشاه که نمی تواند روی حرف پدرش حرفی بزند، تصمیمی جدید می گیرد! او تصمیم می گیرد تا خودش هم در این مسابقه شرکت کند. وقتی که Bow وارد این مسابقه شد، متوجه می شود که خطراتی پیش روی زندگی بشریت است که می تواند جان همه ی اهالی امپراطوری را بگیرد. آیا Bow می تواند هم این مشکلات را حل کند و هم در مسابقه پیروز شود؟

در دانلود بازی Pig Eat Ball شما باید بجنگید، معماهای متعدد را حل کنید و هرجایی که لازم بود استفراغ کنید! این بازی بیش از ۱۰۰مرحله ی متعدد را در خود جای داده است. تا به حال به این فکر کرده اید که اگر در بازی نقطه خور (Pac-Man) با خوردن هرنقطه، چاق تر می شدید، چه مشکلی پیش می آمد؟ در بازی Pig Eat Ball شما باید هر توپی که سر راهتان هست را بخورید اما مواظب باشید که خوردن هر توپ باعث چاق تر شدن شما می شود. پس، برای گذر از برخی موانع نیاز هست تا هرآن چه خورده اید را بالا بیاورید و لاغر شوید! این بازی دارای دنیاهای پیچیده و به هم پیوسته است که مملوء از موجودات عجیب با پاداش های اسرارآمیز می باشد. شما باید به پنج منطقه ی منحصر به فرد سفر کنید که شامل باغ های سوشی، آشوب در آشپزخانه و مزرعه ی فضایی می شود. تمامی مراحل دانلود بازی Pig Eat Ball توسط دست طراحی شده اند و معماها و رابط کاربری منحصر به فرد خود را دارند.

Pig Eat Ball PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Pig-Eat-Ball

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Pig-Eat-Ball اسکرین-شات-بازی-Pig-Eat-Ball اسکرین-شات-بازی-Pig-Eat-Ball اسکرین-شات-بازی-Pig-Eat-Ball اسکرین-شات-بازی-Pig-Eat-Ball اسکرین-شات-بازی-Pig-Eat-Ball info

The King has devised “The Royal Games” in which the winner will marry Princess Bow. Since she can’t talk her father out of it, Bow decides to put on a disguise and enter the competition herself. Along the way, she discovers a nefarious plot that threatens all life aboard the Space Station Kingdom.Can she get to the bottom of things before it’s too late… and win the Royal Games at the same time?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: XP, Vista, Windows 7, Win 8+
Processor: 1GHz processor
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DirectX 10 compatible graphic card with at least 512 MB RAM
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Should work reasonably well on machines released in the last 5 years. More RAM wouldn’t hurt.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Pig Eat Ball برای کامپیوتر – نسخه کرک شده DARKSiDERS»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..