تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دربی یک تبانی بود!

رسول بهروش در یادداشتی که در همشهری ورزشی نوشته از دلایلش برای تبانی دانستن نتیجه دربی نوشته است.

به گزارش شمانیوز: دربی کسل کننده عصر پنجشنبه تهران، همچنان تیتر رسانه های مختلف است و افراد مختلفی به نقد آن می پردازند. نویسنده یادداشت همشهری ورزشی اما نتیجه دربی را یک تبانی می داند. تبانی که این بار طرفین آن دو تیم یا تیم داوری نیستند. اتفاقی که در دربی تهران رخ می دهد، شیوه برگزاری آن است که همیشه باعث می شود این دربی با وجود تماشاگران پرشوری که برای تماشایش می آیند، کمتر خوشایند و جذاب از کار بربیاید. شیوه مدیریتی که می خواهد هواداران هر دو طرف را راضی نگاه دارد و ریسک این موضوع را نمی پذیرد که مثل همه دنیا ورزشگاه آزادی با درصدهای 90 به 10 میان هواداران تیم میزبان و میهمان تقسیم شود و همین موضوع روی نتیجه داخل زمین بازی هم تاثیر می گذارد.

منبع: خبرآنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دربی یک تبانی بود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..