تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیبت مدافع مرکزی تیم السد قطر برابر پرسپولیس

به گزارش شمانیوز: تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر روز سه شنبه این هفته در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف هم خواهند رفت.

طبق اعلام روزنامه الرایه قطر، ابراهیم ماجد مدافع تیم السد به دلیل مصدومیت و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت در این بازی غایب خواهد بود.

همچنین حسن الهیدوس هافبک تیم السد که در دو بازی قبلی این تیم مقابل الریان و القطر در لیگ ستارگان غایب بود، از مصدومیت رها شده و می تواند مقابل پرسپولیس بازی کند.

روزنامه الرایه در این ارتباط نوشت: «حسن یکی از ستارگان تیم السد است و بازگشتش قدرت تیم را به شدت زیاد می کند؛ حتی اگر دقایق کمی به میدان برود. البته بسیار سخت است که حسن بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به صورت کامل برای السد به میدان برود.

طبق اعلام این روزنامه، وضعیت سعد الدوساری دیگر بازیکن السد هم برای بازی با پرسپولیس مشخص نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیبت مدافع مرکزی تیم السد قطر برابر پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..