تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو دیگر بازیکن جدید نمی خواهد!

برانکو تمایلی ندارد که پرسپولیس برای نیم فصل و پس از رفع محرومیتش بازیکن دیگری بگیرد

جمله‌ای از برانکو که سوژه استقلالی‌ها می‌شود!

روزنامه پیروزی و دیگر رسانه‌های نزدیک به پرسپولیس ادعا کرده اند برانکو برای نیم فصل بازیکن جدیدی نمی خواهد و همان ۴ بازیکنی که ابتدای  فصل قرارداد بستند برایش کافی است.

او می گوید شیری،رفیعی، ترابی و شفیعی تیمش را کامل می کنند. این ۴ نفر و ۱۲یار فعلی تیم کلا ۱۶ بازیکن می شوند ‌ باقی تیم می شوند باز امیدهای تیم.

هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند تیم شان به دلیل محروویت دستش خالی است اما استقلالی ها اعتقاد دارند برانکو اهل داشتن بازیکن زیاد نیست و حالا این سند بهانه ای دست آنهاست!

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو دیگر بازیکن جدید نمی خواهد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..