تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عسگری: پنالتی روی علیپور؟ شوخی می‌کنید!

۷۷۸۲۵۲

۶۳۵ بازدید

حسین عسگری می‌گوید کاری به حرف بقیه ندارد ولی اصلا برخورد علی علیپور و منتظری پنالتی نبوده است.

خبرآنلاین: حسین عسگری عضو دپارتمان داوری و ناظر داوری دربی می گوید آنچه حسین غیاثی درباره اشتباه داوری در دربی نوشته را نخوانده اما خودش ناظر داوری بازی بوده و صحنه جنجالی دربی را چند بار دیده است: «من صحنه را با دقت دیدم؛ بله علیپور می خواست توپ را از بین دو تا استقلالی رد کند. فوتبال است آن هم دربی، بچه بازی که نیست. این برخوردها در فوتبال اسمش برخوردهای طبیعی در فوتبال است. هیچ خطایی اتفاق نیفتاد.»

این کارشناس داوری درحالی چنین تشخیصی دارد که پرسپولیسی ها به شدت به آن صحنه معترض هستند و حتی آنها ویدئویی از بازی را نشر می دهند که نامداری به شفر می گوید فغانی به استقلالی ها کارت نمی دهد و خواسته بازیکنان تیم آبی پوش محکم تر بازی کنند.

ویدئویی که البته خیلی گنگ و منقطع است و اصلا مشخص نیست چه برداشتی از آن می شد کرد.

البته علی علیپور گفته زاویه فغانی بد بوده وخطای پژمان را ندیده اما فغانی گفته بود:«نزدیک صحنه بودم و دیدم خطایی نشد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عسگری: پنالتی روی علیپور؟ شوخی می‌کنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..