تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عتبات دانشگاهیان، اعزامی برای پیاده روی اربعین ندارد

عتبات دانشگاهیان اعزامی برای پیاده روی اربعین نداردمحمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اعزام امسال دانشجویان به عتبات در اربعین امسال گفت: ستاد عتبات دانشگاهیان امسال نیز همانند سال های قبل هیچ گونه اعزامی در اربعین برای دانشجویان ندارد.

وی ادامه داد: در این باره بسیج دانشجویی با هماهنگی های لازم از سوی وزارت علوم و سایر دستگاه‌های آموزش عالی برنامه ریزی های لازم را انجام داده است و ظرفیت دانشجویان برای اعزام به اربعین تعیین می شود.

بسیج دانشجویی مسئول اعزام دانشجویان برای اربعین حسینی ع

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد: اعزام دانشجویان برای روز اربعین به عهده سازمان بسیج دانشجویی است که دانشجویان را به صورت کاروان به این سفر معنوی اعزام خواهند کرد.

فقیهی اضافه کرد: در واقع اعزام های که از سوی ما برای عتبات در نظر گرفته شده در ایام تابستان و بهمن ماه هرسال صورت می گیرد.

وی یادآورشد: اعزام دانشجویان در دوره نوزدهم تا اول آبان ماه سال جاری ادامه دارد  و دوره بیستم هم از بهمن ماه سال جاری صورت می گیرد و اعلام ثبت نام برای این دوره از سایت لبیک اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عتبات دانشگاهیان، اعزامی برای پیاده روی اربعین ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..