تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود حشره رباتیک به زمره ربا‌ت‌های هوشمند +فیلم

ورود حشره رباتیک به زمره ربا‌ت‌های هوشمند+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طراحی سریع ترین و جدیدترین سیستم رباتیک با تعبیه چهار بال برای پرواز و حرکت به تمام جهات،منجر به ساخت چابک ترین ربات در جهان شده است.این ربات توسط محققین در دانشگاه صنعتی دلفت در هلند ساخته و پردازش شده است.

این ربات هوشمند 29 گرمی،با بال‌هایی 33 سانتی متری قادر است 11 کیلومتر پرواز کند و روشی جدید برای مطالعه پویایی و کنترل پرواز حشرات باشد، برای مثال این ربات قادر است چرخش‌های سرعتی و یا فعالیت حشرات را هنگام نبرد برای بقا بررسی کند و حتی قادر است همانند یک مگسی چابک،با سرعت زیادی از دست شکارچیان فرار کند.

مدیریت پرواز در سه محور قابل کنترل بوده که ترکیب عملکردی  بی نظیر را برای کاربران به نمایش می‌گذارد.گفتنی است ؛این رباتیک حشره نما DelFly Nimble نام دارد.

در ادامه تصاویری از این حشره رباتیک را مشاهده می‌کنید.

ورود حشره رباتیک به زمره ربا‌ت‌های هوشمند+تصاویر

ورود حشره رباتیک به زمره ربا‌ت‌های هوشمند+تصاویر

ورود حشره رباتیک به زمره ربا‌ت‌های هوشمند+تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود حشره رباتیک به زمره ربا‌ت‌های هوشمند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..