تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد‌هایی که رحمتی را دست نیافتنی‌تر می‌کند

۷۷۸۲۲۲

۴۶۶ بازدید

 سیدمهدی رحمتی کاپیتان استقلال در تمام بازی های تیمش در فصل جاری به عنوان مرد شماره یک به میدان رفته و در رقابت های لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشته است.

وبسایت نود: سیدمهدی رحمتی کاپیتان استقلال در تمام بازی های تیمش در فصل جاری به عنوان مرد شماره یک به میدان رفته و در رقابت های لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشته است.

 مرد شماره یک آبی پوشان تهرانی در این هفته موفق شد با بسته نگه داشتن دروازه تیمش در دربی پایتخت، با پیشی گرفتن از احمدرضا عابدزاده، به تنهایی رکورددار ثبت کلین شیت در دربی لقب بگیرد.

رحمتی در هفت بازی گذشته، در ۵ بازی بدون گل خورده بازی را به پایان رساند و در حال حاضر، در کنار وحید شیخ ویسی دروازه بان پیکان، با ۵ کلین شیت در صدر رده بندی دروازه بان های فصل جاری لیگ برتر قرار گرفته است.

سیدمهدی رحمتی برای چهارمین فصل در ادوار مختلف لیگ برتر موفق به ثبت چنین آماری در هفت بازی ابتدایی اش شده؛ او در دوره های اول، دوم (در تیم فجرسپاسی شیراز) و دوازدهم (استقلال تهران) توانسته بود در ۷ بازی آغازین در لیگ برتر، ۵ کلین شیت کند.

رکورد‌هایی که رحمتی را دست نیافتنی‌تر می‌کند

کاپیتان استقلال در شش بازی خانگی در لیگ برتر برای وینفرد شفر آلمانی به میدان رفته و تا کنون هیچ گلی در این بازیها دریافت نکرده است. رحمتی علاوه بر چهار دیدار خانگی در این فصل، در دو بازی خانگی فصل گذشته مقابل پرسپولیس و پارس جنوبی جم حضوری موفق داشت و در این دو بازی هم کلین شیت کرد.

مهدی رحمتی رکورددار بیشترین کلین شیت متوالی در بازی های خانگی استقلال در تاریخ لیگ برتر می باشد؛ وی در سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در شش بازی خانگی متوالی توانست دروازه خود را بسته نگه دارد. وحید طالب لو هم در پنجمین دوره لیگ برتر توانست در پنج بازی خانگی متوالی برای آبی پوشان کلین شیت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد‌هایی که رحمتی را دست نیافتنی‌تر می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..