تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض ویژه فولادی‌ها به داوری‌ لیگ

۷۷۸۱۸۵

۴۰۴ بازدید

مدیرعامل باشگاه فولاد برای اعتراض به عملکرد داوران بازی های تیمش فردا راهی تهران می شود.

ورزش سه: تیم فولاد امشب در آخرین بازی هفته هشتم لیگ میزبان ماشین سازی تبریز بود و به تساوی یک یک مقابل این تیم رسید.

فولادی ها در چند صحنه این بازی به شدت نسبت به عملکرد داور مسابقه اعتراض داشتند. نکته خاص این بازی، دو کارت زردی بود که علی میرغفاری به مهاجمان فولاد به دلیل تمارض در محوطه جریمه حریف نشان داد در حالی که حداقل در یکی از این صحنه ها به نظر نمی رسید تمارضی صورت گرفته باشد.

اما مسئولان باشگاه فولاد که در بازی هفته پیش مقابل سپاهان هم به عملکرد داور معترض بودند، تصمیم گرفته اند اعتراض خود را به صورت حضوری و رسمی مطرح کنند.

در همین راستا حبیب الله رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد فردا راهی تهران می شود تا مراتب انتقاد خود از انتخاب داوران و عملکرد آنها را به سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض ویژه فولادی‌ها به داوری‌ لیگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..