تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد دومین فرزند ژاوی ارناندس فوتبالیست معروف (عکس)

تولد دومین فرزند ژاوی ارناندس فوتبالیست معروف (عکس)

ژاوی ارناندس ستاره باتجربه باشگاه السد قطر به زودی برای دومین بار طعم شیرین پدر شدن را تجربه می کند. این ستاره اسپانیایی در صفحه رسمی اینستاگرامش، از انتظار او وهمسرش نوریا کنیرا برای تولد دومین فرزندشان خبر داده است.در زیر تصویری از این فوتبالیست و همسرش را مشاهده میکنید

ژاوی در اینستاگرامش نوشته:« شمارش معکوس» و بدین ترتیب خبر تولد قریب الوقوع فرزند دومش را اعلام ویادآوری کرده که برای تولد دومین فرزندش انتظار می کشد.فرزند اول ژاوی و نوریا، دختری به نام آسیا است که در ژانویه سال 2016 به دنیا آمد و به نظر می رسد که فرزند دوم این زوج جوان تا یکی دو ماه دیگر به دنیا بیاید تا خانواده این زوج جوان 4 نفره شود.

تولد دومین فرزند ژاوی ارناندس فوتبالیست معروف (عکس)

ژاوی که در حال حاضر پیراهن السد قطر را به تن می کند در چهاردهم جولای سال 2013 با همسرش نوریا که یک خبرنگار اسپانیایی بود، ازدواج کرد و سه سال بعد از برگزاری جشن ازدواجشان، تولد آسیا زندگی آنها را شیرین تر کرد.

تولد دومین فرزند ژاوی ارناندس فوتبالیست معروف (عکس)

ژاوی 38 ساله در بین سالهای 1998 تا 2015 پیراهن بارسلونا را بر تن می کرد. او در طول دوران حضورش در بارسلونا مجموعا در 769 بازی برای آبی اناری ها به میدان رفت و 85 گل به ثمر رساند.مغز متفکر اسپانیایی ها در سال 2015 به السد قطر پیوست وتا به امروز در 85 بازی السد 19 بار برای این تیم موفق به گلزنی شده است.

ژاوی علاوه بر حضور در باشگاه السد در آکادمی اسپایر به قطری ها مشاوره های فوتبالی می دهد ویکی از سلاح های قطری ها برای آمادگی هرچه بیشترشان در میزبانی شایسته و موفق جام جهانی 2022 است.

ژاوی در طول سال های حضورش در فوتبال قطر توانسته سه جام در این کشور فتح کند. یک قهرمانی در جام قطر، یک قهرمانی در جام امیر و یک سوپرکاپ قطر که هر سه در سال 2017 به دست آمدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد دومین فرزند ژاوی ارناندس فوتبالیست معروف (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..