تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت از حقوق افراد موضوع داده در مرکز ملی فضای مجازی کشور

حمایت از حقوق افراد موضوع داده در مرکز ملی فضای مجازی کشوربه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید مهدیون، معاون تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی کشور گفت: در سند حامد، حفاظت از داده‏ها و مدیریت بکارگیری آن در جهت منافع ملی با هدف برخورداری افراد از امنیت، حق حریم خصوصی، حق مالکیت در فضای مجازی در نظر گرفته شده است و به برقراری تعادل میان منافع فردی، جمعی و ملی در فضای مجازی تاکید دارد.

وی با اشاره به وجوه تمایز این سند با مقررات حفاظت از داده‏ها در اروپا و لایحه صیانت از داده‏های شخصی در کشور گفت: خدمات‏دهندگان عمومی در سند حامد تفکیک شده‏اند و بهره‏مندی از منافع و جبران خسارت در این سند به عنوان یک حق آمده است.

مهندس مهدیون تاکید کرد: در این سند، رعایت حقوق افراد و اصول بکارگیری داده‏ها، رعایت دستورالعمل‏ها، ضوابط و مقررات مرتبط با بکارگیری داده‏ها و آیین‏ نامه الزامات بکارگیری داده‏ها و همچنین داده‏های خاص پیش‏بینی شده که نسبت به سایر قوانین و لوایح در آن، شرایط عام‏تر و بیشتری برای حفاظت و حمایت از افراد و داده‏های افراد در فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت از حقوق افراد موضوع داده در مرکز ملی فضای مجازی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..