تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Shazam Encore 9.2.0_180921 – نرم افزار پیداکردن خواننده آهنگ

نرم افزار Shazam Encore یکی از محبوب ترین برنامه های اندروید است که کاربران از آن برای شناسایی خواننده آهنگ های موردعلاقه خود می توانند استفاده کنند. این برنامه هر ماه صدها میلیون کاربر دارد و همگی می توانند موسیقی های خود را به برنامه داده و اطلاعات گسترده ای از آن را داشته باشند. این برنامه به صورت رایگان ارائه می شود و همه می توانند تنها با دادن قسمتی از آهنگ، اطلاعات کامل و خواننده آن را کسب کنند. شعرهای مختلف در برنامه قرار داده شده است و کلیپ های مختلف ویدئویی نیز توسط این برنامه پشتیبانی می شود.

با دانلود Shazam Encore می توانید دسترسی کاملی به کتابخانه برنامه داشته باشید و به طور کامل، آهنگ ها را به برنامه اضافه کنید. برای سهولت در کار شما، هنرمندان زیادی به صورت پیش فرض به برنامه اضافه شده اند و سهولت استفاده از برنامه، کاربران زیادی را به برنامه اضافه می کند. تنها باید به صورت رایگان برنامه را دانلود کنید و استفاده از برنامه را شروع کنید. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

کاور-Shazam-Encore

*/ ]]> اسکرین-شات-Shazam-Encore اسکرین-شات-Shazam-Encore info

Shazam is one of the world’s most popular apps, used by hundreds of millions of people each month to instantly identify music that’s playing and see what others are discovering. All for free.

And that’s just the beginning: One-tap access to video clips, song lyrics, related tracks and streaming services, where you can listen to your Shazams in full or buy them.

Top artists like Adele, Kendrick Lamar, Demi Lovato, are using Shazam to find new music, and you can follow them to share in the thrill of discovery.

WHAT’S NEW
We’re excited about the launch of Android Pie, and we made sure Shazam is ready to make the most of this exciting new OS.

We know how critical time is when you’re Shazaming, and the app will now start up faster than ever – thanks to Android Pie. Just as importantly, Pie will save power when Shazam is not being used, meaning increased battery life for your phone.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Shazam Encore 9.2.0_180921 – نرم افزار پیداکردن خواننده آهنگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..