تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود KineMaster Pro 4.6.8.11413.GP – ویرایش حرفه ای فیلم برای اندروید

نرم افزار KineMaster Pro نسخه کاملی از یک ویرایشگر فیلم و ویدئو است که می توانید استفاده کنید و فیلم های جذابی را بسازید. با دانلود این برنامه می توانید از لایه بندی ویدیوها استفاده کنید و تصاویر و متون خود را به فیلم خود اضافه کنید. امکان برش فیلم و اضافه کردن آهنگ به فیلم ها، امکان پذیر شده است و می توانید به صورت لایه بندی، کلیپ های جذابی را تولید کنید. امکان استفاده از تصاویر سه بعدی و فیلترهای دقیق، توسط ابزارهای برنامه فراهم شده است و کار حرفه ای را برای کاربران زبده امکان پذیر می کند.

دانلود KineMaster Pro امکانات زیادی را برای تولید کنندگان فیلم و کلیپ سازان فراهم می کند. عملکرد برنامه بهبود یافته است و می توانید از رابط کاربری زیبا و بصری این اپ استفاده کنید. تنظیم دقیق فایل های صوتی برای هماهنگ سازی و تنظیم کیفیت فایل خروجی، نکات مهمی است که توسط این برنامه به آن ها پرداخته شده است. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

کاور-KineMaster-Pro

*/ ]]> اسکرین-شات-KineMaster-Pro اسکرین-شات-KineMaster-Pro اسکرین-شات-KineMaster-Pro info

KineMaster is the only full-featured professional video editor for Android, supporting multiple layers of video, images, and text, as well as precise cutting and trimming, multi-track audio, precise volume envelope control, color LUT filters, 3D transitions, and much more.

For professionals and amateurs alike, KineMaster offers an unprecedented level of control over the mobile editing process, and for artists and educators, handwriting layers allow you to draw directly on the video (also handy for storyboarding!). Our users include mobile journalists, YouTube creators, short film producers, educators and other professionals from various industries around the world.

WHAT’S NEW
• Improved Asset Store performance
• Bug fixes and performance improvements

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود KineMaster Pro 4.6.8.11413.GP – ویرایش حرفه ای فیلم برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..