تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوارض مصرف خودسرانه قطره‌هاي چشمي نفازولين

عوارض مصرف خودسرانه قطره‌هاي چشمي نفازولين

خبرگزاري آريا – دبير علمي پرستاري هشتمين کنگره چشم‌ ايران نسبت به مصرف خودسرانه قطره‌هاي چشمي نفازولين هشدار داد و گفت: استفاده مداوم از اين قطره چشمي سبب خشکي و قرمزي مداوم چشم مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري آريا از مهر، ليلا غياثيان اظهار داشت: اين بخش در دو قسمت برگزار شده که از ۸ صبح تا ۱۰:۳۰ و از ۱۰:۳۰ تا ۱۲ ظهر تقسيم‌بندي شده و در بخش اول مباحث علمي پزشکي و پرستاري و مراقبت‌هاي قبل و بعد جراحي به صورت تئوري و عملي ارائه مي‌شود.
وي افزود:‌ در بخش دوم موضوع پزشک قانوني در پرستاري مطرح شده و از تيم پزشکي قانوني بيمارستان رسول اکرم دعوت شده تا موضوع خطاهاي پرستاري در حوزه بيماري‌هاي چشم را مطرح و از بروز آن هرچه بيشتر بتوان جلوگيري کرد.
غياثيان در ادامه نسبت به عوارض استفاده خودسرانه قطره‌هاي چشمي نفازولين هشدار داد و گفت: اين مسئله که متأسفانه توسط داروخانه‌ها نيز بدون پذيرش نسخه ارائه مي‌شود مي‌تواند سبب خشکي و قرمزي دائمي چشم شود؛ چراکه اين قطره چشمي حاوي موادي بوده که رگ‌هاي چشم را تنگ مي‌کند، بنابراين چشمان قرمز را در اثر التهاب سفيد کرده ولي بعد از استفاده مداوم برعکس عمل کرده و افراد تصور مي‌کنند هرچه بيشتر اين قطره‌ها را استفاده کنند مشکل رفع مي‌شود درحالي‌که بدتر خواهد شد.
بيست و هشتمين کنگره بين المللي چشم ايران از ۲۱تا ۲۴ آبان ۹۷ در مرکز همايش هاي رازي تهران برگزار مي‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوارض مصرف خودسرانه قطره‌هاي چشمي نفازولين»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..