تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روح‌الله سیف‌اللهی: مقابل پدیده بدشانس بودیم

۷۷۸۰۶۱

۳۲۶ بازدید

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی تاکید کرد که تیمش در بازی با پدیده بدشانس بود و می‌توانست در این بازی سه امتیاز را بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: روح‌الله سیف‌اللهی در مورد بازی تیمش برابر پدیده خراسان گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم، چون پدیده از تیم‌های خوب لیگ است و بازیکنان این تیم به دلیل نتایج خوب و صدرنشینی در لیگ برتر واقعاً روحیه و انگیزه زیادی داشتند. ما هم در زمین خودمان واقعاً دنبال برد بودیم تا موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم، اما در این بازی بدشانسی آوردیم.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی در ادامه افزود: این درست است که در نیمه اول چندان خوب نبودیم، ولی در نیمه دوم بازی در دست ما بود که چند موقعیت خوب را از دست دادیم. ما می‌توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم، اما با بدشانسی متوقف شدیم.

سیف‌اللهی با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده در این بازی و اینکه مدعی شده بود ساکت الهامی، مربی پدیده به او توهین کرده بود، خاطر نشان کرد: من می‌خواستم اوت را پرتاب کنم که الهامی توپ را در اختیار گرفت و آن را به من نداد. انتظار نداشتم الهامی آن‌طور رفتار کند، ولی دوست ندارم دیگر در مورد این موضوع صحبت کنم. هر چه بود دیگر تمام شده است.

وی با اشاره به بازی تیمش برابر ماشین‌سازی در جام حذفی آن هم در حالی که در لیگ برتر مقابل این تیم شکست خوردند، تصریح کرد: شرایط جام حذفی متفاوت است و هر تیمی این شانس را دارد که با پنج بازی به قهرمانی برسد. ما انگیزه زیادی برای این بازی داریم و می‌خواهیم با شکست دادن ماشین‌سازی به مرحله بعد برویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روح‌الله سیف‌اللهی: مقابل پدیده بدشانس بودیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..