تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا و صهیونیست‎‌ قصد تجزیه و تضعیف کشورهای اسلامی را دارند/ مقاومت در تهران، بغداد و دمشق اجازه موفقیت به غربی‌ها را نداد

ولایتی گفت: آمریکایی و صهیونیست‌ها می‌خواهند کشورهای اسلامی را تجزیه و تضعیف کنند، سال ۸۲ تا جنوب بیروت آمدند.

آمریکا و صهیونیست‎‌ قصد تجزیه و تضعیف کشورهای اسلامی را دارند/ مقاومت در تهران، بغداد و دمشق اجازه موفقیت به غربی‌ها ندادبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی اکبر ولایتی رئیس هیئت امنا و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد در دیدار با جمال عبدالله رئیس هیئت علمی دانشگاه دمشق که عصر امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد با بیان اینکه نقش اساتید دانشگاه بسیار مهم است؛ گفت: روشنفکران ضرورت مقاومت را برای مردم روشن می‌کنند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل درباره مقاومت سوریه اظهار کرد: بیش از ۷ سال از مقاومت گذشت و زمان نشان داد حق با مردم بوده است.

وی درباره وضعیت سوریه گفت: این کشور را با لیبی مقایسه کنید آن هم کشوری مسلمان بود اما هر گروهی مانند غارتگران وارد آن کشور شدند و اموال آنها مانند نفت را غارت کردند.

ولایتی ادامه داد: شرق و غرب و مرکز لیبی را حکومت های مختلف اداره می‌کنند و آنها را هزار سال به عقب برگردانند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل درباره آمریکا و صهیونیست‌ها، گفت: آنها می‌خواهند کشورهای اسلامی و مردم مسلمان را تضعیف کنند و اموال آنها را به غارت ببرند.

شاهد دست درازی آمریکایی‌ها در طول تاریخ بوده‌ایم

وی ادامه داد: در تاریخ دیدیم که با سودان و سومالی چه کردند و به نفت آنها دست درازی کردند و خواستند غرب و شرق آنجا را تصرف کنند و همین بلا را سر افغانستان آوردند و در عراق هم خواستند انجام دهند اما موفق نشدند.

ولایتی با اشاره به آمریکایی و صهیونیست‌ها گفت: در صدر این گروه، آمریکایی‌ها قرار دارند و می‌خواهند کشورهای اسلامی را تجزیه کنند سال ۸۲ تا جنوب بیروت آمدند

رئیس هیئت امنا و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد درباره جبهه مقاومت اظهار کرد: مجموع مقاومت که از تهران و بغداد و دمشق آغاز می‌شود اجازه نداد دولت های غربی موفق شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا و صهیونیست‎‌ قصد تجزیه و تضعیف کشورهای اسلامی را دارند/ مقاومت در تهران، بغداد و دمشق اجازه موفقیت به غربی‌ها را نداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..