تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش «کوی محبت» در شهادت امام سجاد (ع) از حسینیه همدانی‌ها

پخش «کوی محبت» در شهادت امام سجاد (ع) از حسینیه همدانی‌هاسید مصطفی موسوی تهیه کننده برنامه «کوی محبت» در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: پنج شنبه 12 مهر ماه همزمان با شب شهادت امام زین العابدین (ع) با حضور حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان و از حسینیه همدانی ها مهمان مخاطبان شبکه دو خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برنامه ما در حسینیه همدانی تولیدی خواهد بود،گفت: در ساعت پخش برنامه در حسینیه مراسم عزاداری برگزار می شود و از فضای این حسینیه برای تولید برنامه استفاده خواهیم کرد.

موسوی بیان کرد:احتمال پخش برنامه از حرم حضرت رقیه(س) در شب شهادت آن حضرت  وجود دارد که اطلاع رسانی خواهیم کرد.

گفتنی است؛ برنامه «کوی محبت» کاری از گروه فرهنگی اجتماعی شبکه دو سیما است که به تهیه‌کنندگی سید مصطفی موسوی در مناسبت‌های مذهبی با حضورکارشناسان به صورت زنده به روی آنتن می رود.

انتهای پیام/

ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت حضرت رقیه(س)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش «کوی محبت» در شهادت امام سجاد (ع) از حسینیه همدانی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..