تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‏130 کانتینر لاستیک وارداتی در راه کشور است/ لاستیک‌های توقیف شده در بازار توزیع می‌شوند

ساعت: 15:45 منتشر شده در مورخ: 1397/07/07 شناسه خبر: 1413415

فرماندار زنجان گفت: طبق آخرین اخبار ما از مرکز ‏130 کانتینر لاستیک وارداتی در راه کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تصمیممات اتخاذ شده در خصوص حل مشکلات کامیونداران اظهار کرد: بخشی از مشکلات کامیون داران مربوط به مطالبات انباشت شده ناوگان حمل و نقل عمومی بوده که طی امسال پی‌گیری‌هایی داشتند.

وی با بیان اینکه بخشی از مطالبات به حق کامیونداران محقق شده است، ابراز کرد: کامیونداران به عنوان یک بخش اقتصادی نقش زیرساختی محوری در صنعت حمل و نقل و اقتصاد کشور دارند.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه سیستم حمل و نقل جاده‌ای ما همواره دنبال ارائه خدمات شایسته به مردم بوده‌اند، افزود: ما در طول هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیل مجموعه ناوگان حمل و نقل را فراموش نمی‌کنیم که در این راستا شهدایی را هم تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه ما در برنامه‌ریزی‌هایمان تلاش می‌کنیم تا بتوانیم مشکلات این قشر را حل کنیم، گفت: با توجه به نوساناتی که در بازار ارز به وجود آمد و متاسفانه برخی ناهماهنگی‌ها و سودجویی‌ها سبب شد تا در موضوع لاستیک مشکلاتی ایجاد شود.

عسگری بیان کرد: کمبود لاستیک مربوط به این مقطع فعلی نبوده و در مقاطع مختلف شاهد کمبودهایی بودیم اما به نوعی مدیریت می‌شد که مصرف کننده هم در این مدیریت نقش قابل توجهی داشت.

وی با بیان اینکه فضایی روانی باعث شد تا حساسیت‌هایی در بحث خرید لاستیک ایجاد شود، خاطرنشان کرد: برخی کامیونداران با توجه به افزایش قیمتها سعی داشتند تا نیازشان را سریع‌تر تامین کنند.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه افزایش تقاضا در زمان کمبود به مشکلات دامن زده است، اظهار کرد: اما باید گفت گه چند اتفاق خوب در این زمینه افتاده است، اول اینکه تعرفه واردات لاستیک به 5 درصد کاهش یافته و همچنین 130 کانتینر لاستیک بارگیری شده ودر مسیر کشور است و به نظر می‌رسد حداکثر تا هفته آینده ترخیص شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان نیز به سهم خود لاستیک‌های وارد شده را بین کامیونداران توزیع خواهد کرد، افزود: همچنین لاستیک‌هایی که در انبارها توقیف شده بودند نیز به بازار تزریق خواهند شد.

عسگری با اشاره به اینکه این لاستیک‌ها در شهرستان زنجان نیز طبق اولویت توزیع خواهد شد، گفت: برخی از کامیونداران به دلیل فرسودگی لاستیک‌ها قادر به فعالیت نیستند که در این زمینه این افراد در اولویت قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه در این فضا برخی بدخواهان نظام نیز برای سودجویی به صحنه آمدند، خاطرنشان کرد: خبرهایی رسیده که در برخی جاده‌ها ناامنی‌هایی برای کامیونداران ایجاد شده است که دستگاه قضایی برخورد قاطع را در این زمینه خواهد داشت.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه تعارفی با اخلالگران نخواهیم داشت، عنوان کرد: پیگیری‌های جدی در زمینه مشکلات کامیونداران انجام شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‏130 کانتینر لاستیک وارداتی در راه کشور است/ لاستیک‌های توقیف شده در بازار توزیع می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..