تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات ۲۸۰۰ تنی محصولات شیلاتی از مازندران

ساعت: 14:39 منتشر شده در مورخ: 1397/07/07 شناسه خبر: 1413430

مدیرکل شیلات مازندران گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، 2 هزار و 875 تن محصولات شیلاتی اعم از خاویار، گوشت ماهیان خاویاری، ماهی قزل‌آلا، کپور پرورشی و کیلکا به ارزش 12 میلیون دلار به کشورهای هدف صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، ولی‌الله محمدزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون، 48 فقره مجوز آبزی‌پروری با ظرفیت یک‌هزار و 303 تن صادر شده است، اظهار کرد: برای نخستین بار چهار فقره مجوز پرورش زالو در استان صادر شد.
 
وی با اشاره به اینکه تا پایان شهریورماه سال‌جاری، 500 تن گوشت ماهیان خاویاری و 600 کیلوگرم خاویار پرورشی در استان استحصال شد، افزود: در این مدت، 60 میلیون قطعه بچه ماهی سفید و 400 قطعه بچه ماهی خاویاری برای بازسازی ذخایر آبزیان دریای خزر در رودخانه‌های استان رهاسازی شد.
 
مدیرکل شیلات مازندران از صید 3 هزار و 561 تن ماهیان کیلکا خبر داد و گفت: 10 مزرعه پرورش ماهی با ظرفیت تولید 800 تن ماهی در قفس، 80 تن ماهیان سردآبی، 191 تن گوشت ماهیان خاویاری و 455 کیلوگرم خاویار در استان در حال احداث است.
 
این مسؤول بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، 2 هزار و 875 تن محصولات شیلاتی اعم از خاویار، گوشت ماهیان خاویاری، ماهی قزل‌آلا، کپور پرورشی و کیلکا به ارزش 12 میلیون دلار به کشورهای هدف صادر شد.
 
محمدزاده ادامه داد: حجم کشفیات یگان حفاظت منابع آبزیان در ماهی‌های غضروفی و استخوانی، 25 درصد و دام 23 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
 
به گفته وی، از ابتدای امسال تاکنون، 460 گرم خاویار قاچاق کشف شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات ۲۸۰۰ تنی محصولات شیلاتی از مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..