تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۵۵۰ معتاد به مواد مخدر در حال درمان هستند

ساعت: 13:46 منتشر شده در مورخ: 1397/07/07 شناسه خبر: 1413346

رئیس شبکه بهداشت ودرمان کلاله گفت : در واحد ترک اعتیاد و درمان معتادین به مواد مخدر(MMT) شبکه بهداشت ودرمان مستقر در بیمارستان رسول اکرم (ص) این شهرستان 562 نفر معتاد به مواد مخدر تحت درمان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کلاله ادامه داد: این اماکن ورزشی در 105 روستای این شهرستان به منظور بهره گیری از ورزش برای سلامت جامعه و کمک به بهینه سازی اوقات فراغت جوانان و مقابله با اعتیاد به مواد مخدر راه اندازی می شود.

فرماندار کلاله داشتن آمارهای مرتبط با اعتیاد و مبارزه با قاچاق موادمخدر را مورد تاکید قرار داد و از نهادها و دستگاه های اجرایی مرتبط با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کلاله خواست در فعالیت هایی که در این عرصه دارند ، همکاری و همسویی های لازم را مورد توجه قرار دهند.

درادامه این جلسه رئیس شبکه بهداشت ودرمان کلاله اعلام کرد: در واحد ترک اعتیاد و درمان معتادین به مواد مخدر(MMT) شبکه بهداشت ودرمان مستقر در بیمارستان رسول اکرم (ص) این شهرستان 562 نفر معتاد به مواد مخدر تحت درمان هستند.

دکتر مهیار کلوی با بیان اینکه در 6 ماه اول سالجاری علاوه بر دو دوره آموزشی برای پرسنل و کارشناسان واحد MMT بیمارستان این شهرستان، 47 کلاس آموزشی با موضوع عوارض و مضرات مصرف مواد مخدر در سطح روستاهای کلاله برگزار شده است.

وی با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر در بین مردان بیشتر از زنان است، افزود: براساس بررسی های کارشناسی صورت گرفته، در این شهرستان اکثر معتادین به مواد مخدر را مردان 31 تا 65 سال که عموما شاغل، دارای مسکن ، کم سواد یا بیسواد هستند تشکیل می دهند.

اراز قلی بیری رئیس اداره بهزیستی کلاله نیز اظهارداشت: در این شهرستان یک مرکز میان مدت و دو مرکز سرپایی ترک اعتیاد تحت نظر بهزیستی فعالیت دارند که در 6 ماه گذشته 143نفر برای ترک اعتیاد به مراکز یاد شده مراجعه کرده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۵۵۰ معتاد به مواد مخدر در حال درمان هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..