تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس محیط زیست سوادکوه : بوی بنزین به زیرآب هم رسید / فرماندار : تخلیه یک روستا صحت ندارد

سلامت نیوز:درحالی که رئیس محیط زیست سوادکوه در مازندران از نشت بنزین خطوط لوله تهران- شمال به خاک و آب منطقه خبر می دهد فرماندار این شهرستان گفت: ترکیدگی خط لوله بنزین مهار شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ، ابراهیم فلاحی رئیس محیط زیست شهرستان سوادکوه درباره جزییات این حادثه گفت : از دیروز جمعه- 6 مهرماه جاری - نشت بنزین ازخط لوله سراسری تهران- شمال در بخش بالایی روستای "طالع رودبار" در بخش مرکزی سوادکوه آغاز شد. به نظر بسیاری از کارشناسان نیز ‌دلیل اولیه نشت بنزین وقوع زلزله‌های اخیر و آسیب وارد شدن به لوله‌ها اعلام شده است.

وی درعین حال ازحجم بالای نشت بنزین درمنطقه طالع رودبار خبرداد و گفت : کارکنان خطوط لوله اقدام به مسدود کردن نهرجاری و انتقال بنزین به مخزن کرده و درساعات اولیه شیر انتقال هم بسته شد و بنزین داخل لوله نشت و به اطراف و رودخانه تلار منتقل شده است.

فلاحی مدعی شده که بنزین به خاک اطراف لوله، نهرمنطقه ورودخانه تلار نفوذ کرده و بوی آن تا شهر زیرآب هم استشمام می شود.

دراین حال "سعید یزدانی" فرماندارسوادکوه نیز با بیان این که این حادثه هیچ خسارتی نداشته ، اخبار برخی رسانه ها مبنی برتخلیه یک روستا را تکذیب کرد و گفت: علت ترکیدگی لوله بنزین در دست بررسی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس محیط زیست سوادکوه : بوی بنزین به زیرآب هم رسید / فرماندار : تخلیه یک روستا صحت ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..