تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملکی: شفر باید از خارجی‌ها راضی باشد نه ما

۷۷۷۹۶۲

۱۹۶ بازدید

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:ما از شفر راضی هستیم و او کارش را بلد است اگر دربی را هم می‌باخت ما از او حمایت می‌کردیم.

خبرگزاری فارس: اکبر عباسی ملکی در خصوص دربی 88 و عملکرد تیم استقلال، گفت: بازی مساوی شده و هر دو تیم یک امتیاز گرفتند بازی دربی قانون خاص خودش را دارد و هر دو تیم هم تلاش خود را انجام دادند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به عنوان رئیس هیأت مدیره از تساوی استقلال راضی است یا خیر، گفت: هیچ تیمی از تساوی راضی نمی‌شود ولی دو تیم تلاش‌شان را در زمین انجام دادند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص عملکرد شفر در این تیم، گفت: ما از شفر راضی هستیم و او کارش را بلد است اگر دربی را هم می‌باخت ما از او حمایت می‌کردیم. ما مثل تیم‌های کشورهای عربی نیستیم که مرتب مربی عوض کنیم. به هر حال او کسی است که سال گذشته توانایی‌اش را به اثبات رسانده و می‌تواند با استقلال ستاره سوم را بگیرد.

عباسی ملکی در ادامه گفت‌وگو ‌با فارس، در خصوص اینکه این روزها به بازیکنان خارجی استقلال انتقادات زیادی وارد می‌شود، گفت: به هر حال مربی است که از باشگاه درخواست بازیکن کرده و ما نباید از آنها راضی باشیم. شفر سرمربی تیم است و او خودش می‌داند از بازیکنان خارجی‌اش چگونه استفاده کند.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا شایعه بازگشت ابراهیمی و جباروف به استقلال درست است یا خیر، گفت: من در این مورد چیزی نشنیده‌ام و اطلاعی ندارم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملکی: شفر باید از خارجی‌ها راضی باشد نه ما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..