تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست رئیس جمهور از مجلس برای توقف استیضاح وزیر صنعت

درخواست رئیس جمهور از مجلس برای توقف استیضاح وزیر صنعت

سیاست > مجلس - ایلنا نوشت: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با هماهنگی بین دولت و مجلس استیضاح آقای شریعتمداری از دستور کار کمیسیون خارج شده و روال دیگری قرار است در پیش گرفته شود.

محمدرضا نجفی درباره روند رسیدگی به استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت،معدن و تجارت در کمیسیون صنایع و معادن گفت: بنابر هماهنگی که بین دولت، مجلس و کمیسیون شکل گرفت استیضاح آقای شریعتمداری از دستور کار کمیسیون خارج شد.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: سه‌شنبه هفته گذشته قرار بود که موضوع استیضاح وزیر صعنت، معدن و تجارت در کمیسیون مطرح شود که از دستور کار خارج شد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا پیگیری استیضاح شریعتمداری قرار است بعد از تعیین تکلیف لایحه تفکیک وزارت صعنت، معدن و تجارت پیگیری شود گفت: روال دیگری قرار است در پیش گرفته شود و تا فردا مشخص خواهد شد. 

29215




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست رئیس جمهور از مجلس برای توقف استیضاح وزیر صنعت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..