تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن امروز جنگ اقتصادی و روانی را علیه ما شروع کرده است/ دولت باید فتنه ارزی را از بین ببرد

علی عسکری در آیین رونمایی از ۱۳۰ مستند درباره شهدای مدافع حرم:

علی عسکریبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین رونمایی از ۱۳۰ مستند تولیدی مراکز استانی رسانه ملی با محور زندگی شهدای مدافع حرم امروز -شنبه ۷ مهرماه- در سالن رضوان سازمان صداوسیما برگزار شد.

علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما در این مراسم با سلام و درود به شهدای اسلام با اشاره به فتنه آمریکایی ها در منطقه خاورمیانه گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی‌های وهابی می‌خواستند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند، به همین دلیل طرحی ریختند که با ایجاد داعش بر عراق و شام مسلط شوند.

وی تصریح کرد: در صورت نبود شجاعت و درایت رهبرمان و فداکاری شهدای مدافع حرم ممکن بود نظام استکبار بر عراق و شام مسلط شود و با وقوع این اتفاق باید در تهران با داعشی‌ها می‌جنگیدیم.

رئیس رسانه ملی تاکید کرد: شهدای مدافع حرم متعالی‌ترین و ارزشمندترین شهدای ما هستند؛ کسانی که از همه تعلقات دنیایی خود گذشتند و تحت فرماندهی حاج قاسم سلیمانی به میدان مبارزه رفتند. مدافعان حرم با ایثار خود فتنه دشمن را متلاشی کردند تا جایی که دشمن امروز از اینکه مدافعان پشت مرز‌های اسرائیل هستند، خواب ندارد.

علی عسکری با اشاره به اینکه دشمن همچنان به دنبال فشار بر ایران و مردم است، گفت: دشمن حالا جنگ اقتصادی و روانی را شروع کرده و سعی دارد مردم را مایوس کند. اما کور خوانده و نمی‌داند مردم ما شعور، درک و بصیرت سیاسی دارند.

او در پایان گفت: مردم این انتظار را دارند که دولت محترم ما، آتش حاشیه بازار را کم کند. همانطور که مدافعان حرم، فتنه امنیتی را از بین بردند؛ امروز دولت ما باید فتنه ارزی را کنترل کند و از بین ببرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن امروز جنگ اقتصادی و روانی را علیه ما شروع کرده است/ دولت باید فتنه ارزی را از بین ببرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..