تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک AFC به ملی پوش ایرانی

۷۷۷۸۶۷

۱۸ بازدید

امروز تولد دوقلوهای تاچیبانا و ورود رسمی آنها به 25 سالگی است، سوژه ای که از دید سایت کنفدراسیون فوتبال دور نماند.

ورزش سه: برادران مهرداد و میلاد محمدی ملقب به دوقلوهای تاچیبانا در فوتبال ایران امروز وارد بیست و پنجمین سال زندگی خود شدند تا به همین بهانه کنفدراسیون فوتبال آسیا روی صفحه فارسی خود در شبکه های اجتماعی تولد قل ملی پوش را تبریک بگوید.

صفحه اینستاگرام فارسی AFC با تبریک تولد میلاد محمدی ملی پوش ایران و ستاره باشگاه اخمت گروژنی برای او در ادامه راه آرزوی موفقیت بیشتر کرد. این بازیکن یکی از امیدهای اصلی تیم ملی در جام ملت های آسیا 2019 امارات قلمداد می شود.

تبریک AFC به میلاد محمدی در حالی صورت گرفت که دیگر قل معروف تاچیباناها در ایران یعنی مهرداد محمدی هر چه تلاش کرد با درخشش در سپاهان بتواند همچون برادرش به تیم ملی برسد، موفق نشد تا تولد او از چشم مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا دور بماند.

تبریک AFC به ملی پوش ایرانی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک AFC به ملی پوش ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..