تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز آیین رونمایی از ۱۳۰ مستند تولیدی مراکز استانی رسانه ملی

آغاز آیین رونمایی از ۱۳۰ مستند تولیدی مراکز استانی رسانه ملیبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین رونمایی از ۱۳۰ مستند تولیدی مراکز استانی رسانه ملی با محوریت زندگی شهدای مدافع حرم، در محل ساختمان بسیج صدا و سیما در حال برگزاری است.

دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما، حجت‌الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی، شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی،  سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این مراسم حاضر شده‌اند.

اجرای این مراسم را محمد رحمان نظام اسلامی بر عهده دارد. این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم با صدای احمد ابوالقاسمی به طور رسمی آغاز شد.

در ابتدای این مراسم دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی و مراکز استان‌ها ترویج و گسترش فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را وظیفه خود می‌داند.

وی افزود: رونمایی از این مستندها بخشی از وظیفه ما در این راه است. رسانه ملی وظیفه خود می‌داند که علاوه بر روشنگری، درباره مدافعان حرم به طور مستمر برنامه های جذاب تولید کند. ما امروز در مراسم رونمایی از مستندها، از جمعی از خانواده های مدافع حرم تقدیر خواهیم کرد.

گفتنی است؛ آثاری که در این مراسم رونمایی می شوند شامل ۱۳۰ فیلم مستند در ارتباط با زندگی و شهادت ۱۳۰ نفر از شهدای مدافع حرم است که در ۳۳ مرکز استانی تولید شده‌اند.

ادامه دارد...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز آیین رونمایی از ۱۳۰ مستند تولیدی مراکز استانی رسانه ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..