تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهیل مهدی: ۱۵ روز دیگر مدارک باشگاه ها را به AFC ارسال می کنیم

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال: ۱۵ روز دیگر مدارک باشگاه ها را به AFC ارسال می کنیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  باشگاه های فوتبال ایران برای کسب مجوز صدور حرفه ای باشگاه ها و همچنین حضور قدرتمنداته و بدون مشکل در لیگ قهرمانان آسیا ، فرصت داشتند تا ۱۷ شهریور مدارک و مستندات شان را به کمیته مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ارسال کنند  تا سهیل مهدی، رئیس این کمیته و دوستانش پس از بررسی ها، اسامی باشگاه هایی که مجوز صدور حرفه ای را کسب کردند را مشخص کنند. حدود ۳ هفته از اتمام فرصت ارسال مدارک از سوی باشگاه ها گذشت و برای پیگیری این موضوع، گفتگو کردیم با سهیل مهدی، مسئول کمیته مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال و او در این باره بیان کرد: کماکان مدارک و مستندات باشگاه ها درحال رسیدگی است و اکنون نمی توانیم اسامی باشگاه هایی را که مجوز حرفه ای را کسب کردند، اعلام کنیم و فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) این کار را انجام خواهند داد.

او افزود: برای ارسال مستندات باشگاه ها به AFC حدود ۱۵ روز دیگر فرصت داریم و سپس مدارک را ارسال خواهیم کرد. تعداد پرونده ها و مدارک زیاد است و باید تک به تک آنها را بررسی کنیم و سپس نتیجه و پیشنهاد را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می کنیم و اگر آنها مدرکی از ما بخواهند، ارائه و اگر نخواستند، پیشنهاد ما را رد و یا قبول خواهند کرد و تکلیف مشخص می شود.

گفتنی است، این کمیته پس از بررسی مدارک، نتیجه را به AFC اعلام خواهد کرد و اگر مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا نتیجه را قبول داشته باشند که مشکل خاصی وجود نخواهد داشت و در غیر اینصورت، AFC مدارک را بار دیگر بازبینی و نتیجه را اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بدهی مالی، مانع اصلی گرفتن مجوز حرفه‌ای در فوتبال است

تیم ملی فوتبال ۱۸ شهریور به تاشکند می‌رود/ ساعت دیدار ایران و ازبکستان مشخص شد

باشگاه‌های ایران برای ارائه مدارک شان ۵ روز فرصت دارند

انتهای پیام/

اظهارات سهیل مهدی درباره بررسی مدارک مجوز حرفه ای باشگاه ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهیل مهدی: ۱۵ روز دیگر مدارک باشگاه ها را به AFC ارسال می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..