تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله دوباره علی کریمی به تاج: نمی‌دانم چرا می‌خواهد رئیس بماند!

علی کریمی بعد از دیدار تیمش مقابل پیکان دوباره درباره مهدی تاج و مسائل مربوط به فدراسیون فوتبال صحبت کرد

انتقاد علی کریمی از بلاتکلیفی تیم ملی

علی کریمی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پیکان در حالی که از قضاوت داور مسابقه بسیار شاکی بود، ترجیح داد زیاد درباره بازی صحبت نکند و دوباره از فرصت برای جمله به مهدی تاج استفاده کرد.

کریمی در این رابطه گفت: چرا آقای تاج رسماً اعلام نمی‌کند سرمربی تیم ملی چه کسی است؟! شما چیزی در این مورد از او شنیده‌اید؟ ببخشید رئیس فدراسیون فوتبال باید بیاید در یک نشست خبری اعلام کند سرمربی تیم ملی فلانی است. آیا شما چنین چیزی را دیده‌اید؟!

او که تمایلی برای پاسخ دادن به سؤالات دیگر خبرنگاران نداشت، افزود: تاج با این شرایط مشخص نیست چرا فقط دنبال این است که رئیس فدراسیون بماند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله دوباره علی کریمی به تاج: نمی‌دانم چرا می‌خواهد رئیس بماند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..