تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش کلیدی همراه اول در برخورد با موضوع شرکت‌های متخلف سرویس‌های ارزش افزوده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون موضوع بازگشت مبالغ کسر شده از حساب مشترکان سرویسهای ارزش افزوده، نوشت: در حساب همراه اول نبوده بلکه در حساب شرکت های ارزش افزوده بوده. همراه اول نقش کلیدی در برخورد با این موضوع داشته. یک سال هم نبوده و مربوط به پنج ماه اخیر بوده است.

به گزارش شمانیوز، مهندس آذری جهرمی در پاسخ به یکی از کاربران اینستاگرام پیرامون موضوع بازگشت مبالغ کسر شده از حساب بیش از دو میلیون مشترک سرویسهای ارزش افزوده به حسابشان، نوشت:

در حساب همراه اول نبوده بلکه در حساب شرکت های ارزش افزوده بوده. همراه اول نقش کلیدی در برخورد با این موضوع داشته. یک سال هم نبوده و مربوط به پنج ماه اخیر بوده است.

آذری جهرمی، پست کرده بود: بنابر اعلام مسئولین همراه اول، مبالغ کسر شده از حساب بیش از دو میلیون مشترک سرویسهای ارزش افزوده که ناخواسته عضو این سرویسها شده‌اند، تا پایان روز گذشته به حساب آنها مسترد شده است. جمع این مبالغ تاکنون به حدود سی و پنج میلیارد تومان رسیده است.

منبع: سیتنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش کلیدی همراه اول در برخورد با موضوع شرکت‌های متخلف سرویس‌های ارزش افزوده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..